Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro esimerkkitilanne ihmisen kanssa, joka oikeuttaa itselleen asioita, muttei muille.

Vierailija
02.05.2022 |

Kaipaan vertaistukea ja jotenkin asian keventämistä. Olen muutaman ihmisen kohdalla ollut tilanteessa, jossa minua syytetään valinnasta itsekkääksi, mutta oikeastaan syyttäjä on vain halunnut tuon valitun asian itselleen. Esimerkkini: Minulle tarjottiin työpaikkaa, johon työkaverillani oli paperilla parempi pätevyys kuin minulla. Hän ei halunnut tehdä asiasta numeroa, ettei minulta jää työ saamatta, mutta katkaisi kuitenkin välit, koska otin työn vastaan. Toinen esimerkki: exäni kysyi, voinko ottaa yhdessä aikanaan hankitun lemmikkimme sillä aikaa, kun hän on lomalla. Vastasin, että olen jo suunnitellut omat lomamenot siihen, joten sain haukut, että menee minun lomieni mukaan. Aika monesti kuitenkin olen ottanut tänne hänen reissujen ajaksi. Ja toisinkin päin. En oikein ymmärrä, miksi ei hoida lemmikille hoitajaa. Niinhän minäkin teen, jos sattuu olemaan luonani. Luotettavia hoitopaikkoja meillä kuitenkin on. Ei kai minun tarvitse siksi lomaani perus. Siis aikuiset ihmiset!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi