Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lyhyellä miehellä olla normaali itsetunto?

Vierailija
02.05.2022 |

Olen siis ihastunut yhteen hyvin lyhyeen mieheen (171 cm), joka on mielestäni tosi komea ja ihana kaikin puolin. Pituus ei myöskään minua haittaa. Ei ole koskaan haitannut, itse asiassa suurin osa miehistä, joihin olen ollut elämäni aikana ihastunut, ovat olleet lyhyen puoleisia.Mutta itseäni mietityttää, koska kokemukseni hyvin lyhyistä - siis juuri jotain 170 cm - ihastuksista on, että molemminpuolisen kiinnostuksen jälkeen miehellä alkaa jokin outo itsetuntovenkoilu, vetäytyy ja kylmenee, ei halua olla enää yhteyksissä, ja sitten myöhemmin selviää, että pyöriskeleekin itsesäälissä, kun ei kelpaa kenellekään. Tämä on siis toistunut jo kahden kanssa aiemmin.Toinen ääripää, mikä itselleni ei ole tullut vastaan mutta kavereille kyllä, on lyhyen miehen äärimmilleen vedetty machoilu, joka maskeerasi myös huonoa itsetuntoa, joka lopulta purkautui manipulointina ja kontrolloivana käytöksenä/mustasukkaisuutena.Tästä ihastuksestani en oikein saa selvää. Toivoisin, että hän kuuluu kategoriaan "normaali". Hänessä on kuitenkin piirteitä aiemmista ihastuksistani ("nörttimäisyys", joka on kanssani yhteistä, mutta myöskin taipumus vähätellä itseään ja vitsailla kuinka inhoaa itseään). Samalla hänellä on piirteitä noista tuttavieni lyhyistä miehistä, erityisesti hitonmoinen treenaaminen. En ole ikinä tykännyt mistään muskelimasoista, mutta eipä miehen treenattu kroppa nyt tietysti mikään turn-offkaan ole - toivon vain, ettei rankalla treenaamisella ylikompensoida taas mitään itsetunnon ongelmia.Luultavasti mietin liikaa, mutta kyselenpä nyt kuitenkin kokemuksia ja mielipiteitä. Onko (melkein) kaikilla lyhyillä miehillä jotain painolastia itsetunnon kanssa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voi olla. Naurettavaa väittää että pihatontulla voisi olla normaaliin ihmiseen verrattavaa itseuntoa.

Vierailija
22/28 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, muutaman kanssa seurustellut onnistuneesti. Olen törmännyt kyllä näihinkin jotka ovat kehittäneet asiasta kompleksin ja ikäviä luonteenpiirteitä sen johdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, minä tunnen monta n 170cm miestä ja ihan normaaleja ne on kaikki. Esim oma mieheni. Supliikki, hauska, kohtelias ja tulee kaikkien kanssa toimeen, mutta ei missään nimessä mikään machoilija. Huomioiva, osallistuva aviomies ja isä.

Vierailija
24/28 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin, mutta harvalla alle 176 senttisellä on. Tein työurani pitkien miesten joukossa ja kyllä monella alle keskimittaisella, jotka olivat noin 10 senttiä meitä muita matalampia, oli vähintään napoleonkompleksi. Harva ymmärsi, että maanpäällisiä hommiahan sitä tehdään ja kaikki voi tehdä sittenkin jalat maassa, Paitsi tietysti kattolampun vaihdon. Se on meidän 190 senttisten hommia!

Televisiossa eletään vielä vanhoja aikoja, kun 24 tuumaiseen telkkuun ei kovin pitkät sopineet. Nykyään heidät osataan jo sijoittelulla ja kuvakulmilla tekemään kookkaamman näköiseksi, vaikka 55 tuumaiseen sopii hyvin jo Janinkin mittainen mies seisomaan suorana!

Vierailija
25/28 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut elämäni parasta seksiä n. 160cm lihaskimpulta. Harmi, että se ilo lopahti ja toivottavasti joku muu saa nauttia hänestä nykyään. :)

Vierailija
26/28 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin, mutta harvalla alle 176 senttisellä on. Tein työurani pitkien miesten joukossa ja kyllä monella alle keskimittaisella, jotka olivat noin 10 senttiä meitä muita matalampia, oli vähintään napoleonkompleksi. Harva ymmärsi, että maanpäällisiä hommiahan sitä tehdään ja kaikki voi tehdä sittenkin jalat maassa, Paitsi tietysti kattolampun vaihdon. Se on meidän 190 senttisten hommia!
Televisiossa eletään vielä vanhoja aikoja, kun 24 tuumaiseen telkkuun ei kovin pitkät sopineet. Nykyään heidät osataan jo sijoittelulla ja kuvakulmilla tekemään kookkaamman näköiseksi, vaikka 55 tuumaiseen sopii hyvin jo Janinkin mittainen mies seisomaan suorana!

Kuka kiinnittää noin paljon huomiota edes jonkun työkaverin pituuteen? Tai ainakin näin normaali/lyhyehkönä naisena kaikki minua pidemmät (eli käytännössä kaikki) näyttää ihan normaalin mittaiselle, enkä oikeasti kiinnitä asiaan mitään huomiota. Paitsi ehkä jos joku on ihan super pitkä.

Vierailija
27/28 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte syyttää huonosta itsetunnosta, kun suurin osa naisista haaveilee 190cm, jotta voisi leikkiä prinsessaa korkkareidensa kanssa.

Lisäksi kovin moni naispuolinen on jo muuteskin yli 170cm, koska heillä pitkät isät. Evoluutio suosii pidempiä.

Voit olla sujut pituutesi kanssa, mutta se on realismia olla tietoinen sun asemasta parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
28/28 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte syyttää huonosta itsetunnosta, kun suurin osa naisista haaveilee 190cm, jotta voisi leikkiä prinsessaa korkkareidensa kanssa.
Lisäksi kovin moni naispuolinen on jo muuteskin yli 170cm, koska heillä pitkät isät. Evoluutio suosii pidempiä.
Voit olla sujut pituutesi kanssa, mutta se on realismia olla tietoinen sun asemasta parisuhdemarkkinoilla.

Itse en haaveillut pitkästä miehestä ennen kuin huomasin, millaisia lyhyet miehet pääsääntöisesti ovat. Ei todellakaan kiinnosta lotota, jos nyt osuisi se normaali mies kohdalle.

Huonossa itsetunnossa ei ole mitään vikaa, ellei se näyttäydy muiden ihmisten paskana kohteluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan