Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ENSKAT MAANANTAIHIN+++++

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki vielä viikonloppu pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8528897&p=1&tmode=1&smode…

mooli oli ainakin käynyt ilmottamassa itsestään :) kiva että kaikki oli hyvin, kun tuo naksu oli jo nähnyt unia ja pelkäsi että onkohan kaikki ok :)

tervetuloa uudelle, en nyt tahdo millään saada päähän nimimerkkiä.. margret? :D tervetuloa kuitenkin joukkoon iloiseen!

pahoittelut tätiä kestitseville, itselleni myös :)

mietin tässä että mitäs miaaulle kuuluu? oon yrittänyt o-puolellakin käydä vilkuilemassa, mutta en ole nähnyt :/

pää on ihan tyhjä näin maanantai-aamusta... vilkutuksia kuitenkin kaikille enskoille ja hyvää viikonalkua!

ON: tätiä kestitään luultavasti viimeistä päivää, kp5/28. Sitten tilaankin ovistikkuja ja kokeilen niitä ensi kertaa. Kyllä nyt on napattava se plussa tästä kierrosta ja saatava se heinäkuu-vauva :)

Vierailija
2/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos maanantai masentanut kaikki, kun on vasta pieni pinon tynkä?

Täällä mennään samoissa MaryRosen kanssa, kp 5/33. Pahoittelut kaikille muillekin tädin yllättämille! Olikos joku vielä piinailemassa?

Kiva kun mooli oli käynyt ilmoittautumassa! Vähän alkoi jo huoli tulla, kun ei mitään kuulunut!

Mä olen nyt oikeastaan jo luovuttanut sen suhteen että meille tulisi vauva ilman hoitoja (yritystä takana jo reilusti yli vuosi). Katsellaan nyt kuitenkin vielä tämä vuosi loppuun näin, ja sitten lääkäriä varailemaan. Meillä on aikomus mennä yksityiselle, joten odottelua ei sitten enää kauheasti pitäisi olla. Ainakin kyseisen klinikan nettisivuilla luvataan, että heille pääsee heti.

Hiukset kyllä nousi pystyyn, kun katselin hoitojen hintoja yksityisellä. Mutta kai ne rahat sitten jostain revitään!

Mukavaa uutta viikkoa kaikille,

toivoo Brooke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuuuiskista!

-apila-:lle ja miehellesikin jaksuja!! Hoidoista en osaa sanoa, mutta varmasti kannattaa mennä vaikka vähän jännittäisikin. Monille eka kerta on ollu positiivinen yllätys ja toivo on noussut taas uudestaan :)

-marge- tervetuloa joukkoon minunkin puolestani!

Live ja Aqua oli kyselly paljastuinko, NO EN :) Omasta mielestäni pystyin hyvin pitämään salaisuuden, vaikka tosi pahalta tuntui " valehdella" . Mutta pakko ensin itse totutella asiaan, eilen vsta miehuksenkin kanssa nähtiin ja juteltiin asiasta nokikkain. Live, jännää..ehkä sitten vaan korjailet hääpukua tarpeen tullen uuteen uskoon kun plussaat :)

Oona: Voi p...le! Ei tättärää nyt olis sinne kaivattu, potki kovasti persuuksille! Rutistus!!

Killa: Kiitos, niin näyttää ja myös tuntuu uskomattomalta! Ovispongailuja ja pupuiluja teille!

Titin jutut oli taas loistoja! Nyt tähän viikon alkuun yks " piristävä" tosijuttu. Kaverin sisko oli sairaalassa ja meni sitten kahvilaan kun tuli vieraita käymään. Oli jonossa mustalaisnaisen perässä jolla pöydässä odotti kolme lasta (yks vaunuissa, yks noin 2vee ja yks noin 4vee). Pienin rupes sit huutamaan suoraa kurkkua vaunuissaan ja siihen toisiksi pienin (just kuulemma puhua osas) sitten sanoa pamautti vauvalle että " Mikäs Valdee vituttaa?" , mustalaisaksentin kera ;) Oli kaverin siskon ollu pakko lähteä jonosta pois nurkan taakse hihittämään.. Että tallaista :) :) :)

Hoyt: voit laittaa minut plussanneisiin, la on 10.6.2007 laskureiden mukaan :)

(.) Tänään sitten tohdin soittaa neuvolaankin, mutta yllätyin että eka aika on vasta 10.11. Silloinhan raskaus on jo 10 viikolla. Onkohan tää ihan normia muuallakin? Kun katoin kaupungin palveluista, että eka neuvolan pitäis olla 7-8 viikolla. Nyt tuli vielä pari viikkoa enemmän jännitettävää. Ja ajattelin, että jos olisin päässyt heti 7 viikolla käymään niin olisin 8 viikolla voinut vanhemmille kertoa kun näen heitä. Asuvat nimittäin reilun 300km päässä niin ei ihan joka viikko/kuukausi nähdäkään. Mitä mieltä olette muut enskat, joko uskallan kertoa heille ennen ekaa neuvolaa? Uskon kyllä että voivat arvatakin.. Ainakin pikkusisko.

Kaikille lämpöinen rutistus kanssaelämisestä! En kyllä vielä teitä jätä, mutta en voi tarpeeksi kiittää ihanasta enskaseurasta!!

kindness, joka tässä yrittää (huonolla menestyksellä) kouluhommia pakertaa

Vierailija
4/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen, joten pikana kirjoitan...

Miksipä ei voisi vanhemmille kertoa jo ennen ensimmäistä neuvolaakin? Mie kerroin jo, koska tiesivät, että olaan yritetty helmikuulta lähtien.

Neuvolassa kuunnellaan yleensä sydänääniä vasta rv 12+ (koska aikaisemmin ei välttämättä kuulu, eikä äitejä haluta huolestuttaa), joten senkin puolesta on ihan sama kertooko ennen vai jälkeen neuvolan vanhemmileen :) Mulla muuten la 9.6.07!

Vilkutuksia myös mulle!!!!

T:Remukka

Vierailija
5/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oikeessahan olet että mitäpä sitä odottelemaan neuvolaa. Taidan aloittaa " henkisen valmistautumisen" jo :) Sitten syyslomalla saankin kerrottua kaikille lähimmille ihmisille :) Niin ja lähellä on meidän la:t :)

Vierailija
6/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko oli ihan katastrofaalisen kauhea ja extrasuperkiireinen, joten oli turha edes kuvitella tänne ehtivänsä. Olen kyllä edelleen porukassa mukana, vaikkei minusta aikoihin mitään kuuluisikaan.

Paljon on taas sattunut ja tapahtunut. En muista olenko plussatuloksistakaan vielä onnitellut. Onnea siis teille onnellisille masun kasvattajille! Pitäkäähän itsestänne hyvää huolta. Ja kirjoitelkaa kuulumisianne tännekin.

Yhteishali kaikille tädin yllättämille. P**ka fiilis, ymmärrän.

Lueskelin pikaisesti viikonlopun pinon läpi, mutta muuten olen ihan pihalla taas kaikesta. Jospa vaikka tällä viikolla ehtisin tänne ihan päivittäin, tai edes pari kertaa. Olis sitten ehkä jotain järkevää sanottavaakin.

Hoyt taisi jo vähän kyselläkin. Kiva, että muistit. Täällähän minä pähkäilen elämän kummallisuutta ja yritän miettiä tulevaisuuden suunnitelmia.

Tilannekatsaus OmaanNapaan: Clomit on vielä apteekissa ja pieni stressitauko menossa. Jospa se miekkonen löytäisi omasta aikataulustaan sellaisen kolosen, että vois sen simppatestin hoitaa, niin sitten päästäis miettimään asiaa eteen päin. En siis ajatellut " sotkea" kroppaani clomeilla, jos ei toivoa raskautumisesta ole. Tai ehkei se kroppa enempää voi sekaisin mennä, mutta turhaan en haluaisi mitään ylimääräistä lääkettä nappailla. Toisaalta on hölmöä jättää asia sikseen, jos se onkin vaan omasta oviksesta kiinni. Tekstini on aika sekavaa, mutta niin ovat ajatuksetkin. Tällä hetkellä asia on siis jäissä, en oikeastaan edes jaksa ajatella koko asiaa. Kuumeilen kyllä, mutta hössöttämisen jätän muille. Eihän se vauvakuume voi mihinkään kadota. Nyt vaan opettelen uudelleen nauttimaan jo olemassa olevista ihanuuksista.

Kirjoittelen taas joskus.

~dese~ kp 9/27-28 (luge-kierrot)

Vierailija
7/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00CED1]Hiljainen alkuviikko... Mulla ois kerrankin ollut aikaa duunissa palstailla, mutta pirun kone ei antanut mun kirjoittaa mitään viestejä! ;) No nyt oon niin poikki, että odotan vain BB Extran alkamista enkä paljon muuta jaksa!

Hassua muuten, että luulitte mua pitkäksi [b]Marge ja Aqua[/b]! Meillä oli täällä kerran keskustelua siitä, minkälaisia mielikuvia ihmisillä toisistaan on ja osa osui ihan oikeeseen ja osa meni ihan metsään! Tästä tulikin mieleeni, että missähän [b]Kathy[/b] (joka ei oo sen BB:n Kathyn näköinen ;) ) on? Ei oo taas hetkeen näkynyt, vai oonko mä missannut?

No heippa van [b]Ninnuli[/b]llekin! Mä en oo siellä l-puolella(kaan) oikein kamalasti jaksanut palstailla, pitäisi varmaan alkaa pikkuhiljaa siirtä sinne ihan kokonaan... :/

Vielä vilkutukset kaikille muillekin ja kovasti paljon plussasädetyksiä!

[color=C71585][b]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++[/b]

[color=00CED1]Ketkäs kaikki piinaileekaan tällä viikolla?

Killa

Vierailija
8/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onpa viime kerrasta aikaa. Viime viikko on ollu näköjään muillakin yhtä vilkas kuin minulla, ainakin oona ja mooli viikonlopun löpinöissä sitä valitteli. Lähdin viime viikolla joka aamu kotoa kahdeksaksi ja tulin illalla puoli kymmeneltä, perjantaina " jo" kuudelta. Hieman nukuin sitten viikonlopun aikaan. Neljä viimeistä viikkoa on ollut todella rankaa, oon tehny käytännössä kahta työtä päällekäin, omaa ja koulun harjoittelua. Mut huomenna on viimeinen harjoittelupäivä ja sen jälkeen pitäis vähän helpottaa.. Huh! Onneks..

Viikonlopun pinon siis kahlasin läpi, mut muita viime viikon juttuja en oo lueskellu.. Voisko saada pikakertauksen, jos on plussanneita tai muuta mainittavaa?!?

Jutuista päättelin, et Kindness ja Remukka on ainakin plussannu. En muista oonko kuullu jo aiemminkin vai onko viime viikkosia. Onnea kuitenkin kummallekin hurjasti!!!!!!

Naksulle jaksamista!!!!

Magrelle tervetuloa joukkoon kuumeilemaan!! Täältä saa ihanaa vertaistukea niin tädin vierailuille kuin kiperiin kysymyksiinkin!!

Kiitos Titille mainioista " lasten suusta" -jutuista. " Asuntoesittely" oli hyvä, mut " vappupiknik" oli mun mielestä yliveto! :D

Gallupissa oli kai ollu lämmöt. En oo koskaan niitä seuraillu.. Mut mielenkiinnosta voisin yrittää, jos ei tässä kierrossa onnaa!

Pähkäilin muistaakseni viime viestissäni (silloin reilu viikko sitten) Vauva-lehden tilausta. Postiluukusta oli kolahtanu silloin tarjous.. En kuitenkaan tilannu sitä. Maltoin vielä mieleni. No, koko viikon on sitten joku yrittäny soitella mulle tuntemattomasta numerosta, enkä ole päässyt kertaakaan vastaamaan. Tänään sitten soitti tuo numero taas ja vastasin ja siellähän kaupattiin tietysti Vauva-lehteä. Kyselivät onko ajankohtainen. No, enhän täysin voinut kieltääkään, mutta ymmärti kyllä kuitenkin kun sanoin, että en ehkä kuitenkaan vielä, vaikka mieli tekisikin. Tilasiko kukaan muu siitä kotiin tulleesta tarjouksesta?

ON: kp 18/30 meneillään.. Pupuiltu on. Tänään koetan taas miestä saada illalla tuonne peittojen uumeniin.. Jotenkin mulla on nyt tosi luottavainen fiilis siitä, että tällä kertaa onnistuisi. Enkä tätä ovisaikaa ainakaan aio skipata. Ovistikkuja piti käyttää, mut oon ollu siihenkin liian kiireinen. Tänään tikuttelin, mut ei tullu, ku tosi, tosi haalee kontrolliviivan viereen. Kaks tikkua on vielä jäljellä, niin aattelin sit vielä ainakin ne käyttää.. Luulen kylläkin, et plussa ovistikkuun ois tullu la tai su, jos oisin tikutellu. Eli ovis on tänään tai huomenna.. Jänskäilemään vaan, ja tietysti pupuilemaan vielä muutamina päivinä oikein kunnolla..

-Saikku kp18/30-

Vierailija
9/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp15-26/28 Olen menossa 27.10 omalle gynelle joka kirjoittaa kaikki paperit valmiiksi ja kertoo sitten enemmän jatkosta. Kuten jo sanoin seuraava hoito on ivf. En ole vielä päättänyt lähdemmekö tampereelle vai ouluun.

Mies on tässä asiassa ihana.. Olin tosi maassa ku sain tiedon mikä on seuraava vaihtoehto.... Tietty tuli mietittyä raha asiat ja kaikki. Tähän mies sanoi että älä sinä RAKKAANI raha puolesta huolehdi. Hän huolehtii siitä ja jaksaa aina kannustaa.. EI KUULEMA SAA VIELÄ LUOVUTTAA! :) Ei voinut olla hymyilemättä kyyneleiden keskellä... Täytyy sanoa että olen löytänyt harvinaisen miehen. Yrittää aina kaikesta hakea positiivisia puolia... :)

Hauskaa illan jatkoa kaikille.

PLUSSATUULIA!!!!!! +++++++++++

Trixie

Vierailija
10/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.

olen jo jonkin aikaa seuraillut juttujanne täällä ensikoissa ja haluaisin tulla mukaan jutustelemaan. ensimmäistä lasta (miksipä muuten ensikoihin kirjoittelisin) kovasti toivotaan ja yritystä on takana jo muutama kierto. tässä kierrossa otin käyttööni niin greippimehut kuin ovistikutkin. saas nähdä tuottavatko tulosta. ovista en kuitenaan ole bongannut vielä vaikka onkin jo kp23 menossa. no eipä minun kiertokaan ole siitä lyhyimmästä päästä. yli 35päivän yleensä huidellaan.

itsestä sen verran, että olen 23vuotias ja mies muutaman vuoden vanhempi. pääkaupunkiseudulla asustellaan. vauvakuume on ollut huipussaan jo kauan, voi kunpa jo kohta tärppäisi.

kaikille paljon +++++++-säteitä. koitan vähitellen painaa mieleeni kaikkien nimimerkit, tosin minulla on hirmu huono nimimuisti, joten olen pahoillani jos joskus menen nimimerkeissä ihan sekaisin.

-pingu-

Vierailija
11/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kindness ja Remukka: Onnea teille hurjasti (näin paljon ¿jälkikäteen¿)¿Lueskelin silloin jo teidän viestejä, mutten malttanut mitään kommentoida.

trixie: Ihana mies sulla tosiaan! Aina kaikista asioista löytyy jotain hyvää (kun jaksais ite uskoa tuohon). Ite etsin kans vkloppuna jotain positiivistä menkkakivuista, kun ukko-kulta hiero mahaa, sanoin, et sit kun synnytän niin jos noin huolehdit, niin hyvä. Lupas olla tukena! Toivottavasti pian¿

Pingu; Ihanaa saada munkin lisäksi uusi enska! Olen vasta muutaman kerran tosiaan kirjoitellut ja sitä ennen taustaillut. Koukkuun oon kyllä tainnut jo jäädä. Kivaa, että tulit:)

ON: Muilla se on kiirettä pitänyt, mulla taas tämä päivä ollut yhtä ajan tappamista. Teki ihan hyvää kiireisen työpäivän jälkeen, mutta hiukka huono puoli siinä oli se, et kun just aloin taas olee suht ok ajatuksen kaa, että ei vieläkään tärpänny, niin sain mieleni taas aikas maahan! Kynttilöitä oon poltellu ja omaa päätäni selvitellyt. Miten sitä jaksaakaan taas tästä ponnistaa? Nyt peiton pöllytys ei kiinnosta, mutta onneks siihen on vielä aikaa (kp3-29/33).

Paljon plussasäteitä ja piinailijoille perhosia vatsaan!

Vierailija
12/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla sokea! Päivät miten sattuu...nauroin ittelleni makosasti. Siis: kp 3/29-33. Tekevälle sattuu =)

Vierailija
13/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet Enskat, Pingu ja Marge! Nimimerkkien opettelu on mullakin vielä hakusessa, kun olen kuukauden täällä taas pyörinyt pitkän tauon jälkeen.

Tännepäin ei mitään uutta, kp9 mennään, ja tänä aamuna lämmöt yhtäkkiä romahti 36,3:n vaikka ne on ollut nyt 36,6! Ovista se ei kyllä voi mitenkään enteillä, mulla on nimittäin tod pitkät kierrot. no, huomenna gynellä nähdään missä mennään, toivottavasti ainakin!

Nyt en taas muista yhtään, mitä piti sanoa, mutta aina voi kaikille yhteisesti toivottaa sitä pikaista raskautumista!

Vierailija
14/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uusista (nyt nimimerkki jo unohtui... Noloa...) kertoi olevansa hämeestä ja yrityksen alkaneen toukokuussa. Sama juttu täällä!

Nyt nukkumaan, mutta eka iso tervehdys uusille ja vanhoille enskoille. Nyt kaikki vauhdilla plussautumaan!

Peipposka kp 17(melkeen 18...)/28

Vierailija
15/15 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joku kysyi. Täällä siis " piinailija" , kp 26/27-29 (reilun tunnin päästä 27/27-29). Jänskättää - mutta toisaalta - eka varsinainen yrityskierto on menossa, joten olishan se aikas nopeaa, jos näin äkkiä tärppäisi. Anteeks, olipas omaa ).( kerrassaan, pitäisi varmaan mennä nyt vaan nukkumaan.

Tervetuloa uudet, tsemppiä kaikille. :)