Epäsuosittu mielipide: alkoholia juova mies on miehekkäämpi kuin absolutisti mies
Tällä palstalla tämä mielipide varmaankiin kuuluu vähemmistöön. Mutta kyllä mielestäni miehisyyteen kuuluu, että voi tarvittaessa ottaa vähän huikkaa. Miettikää vaikka jotain esim. 1950-luvulle sijoittuvaa elokuvaa/televisiosarjaa, jossa komeita pukumiehiä. Miehet toimistossa ja ottavat juotavaa rankan päivän jälkeen, kumpi vaikuttaa miehekkäämmältä: A) miehet ottavat viskipaukut B) miehet juovat lasillisen kauramaitoa
Kommentit (38)
Kalja kasvattaa miestissejä ja laskee testotasoja. Ei se munakaan enää seiso kunnolla huppelissa.
Vierailija kirjoitti:
Kalja kasvattaa miestissejä ja laskee testotasoja. Ei se munakaan enää seiso kunnolla huppelissa.
Jännästi kuitenkin naiset päätyy parittelemaan niiden humalaisten miesten kanssa joita löytävät baariympäristöstä
Vierailija kirjoitti:
Minulle/minusta miehekkyys ja alkoholi eivät korreloi keskenään tippaakaan.
T. Alkoholistin tytär
Eivät niin.
Alkoholistin exvaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi kuitenkin naiset päätyy parittelemaan niiden humalaisten miesten kanssa joita löytävät baariympäristöstä
En tiedä miten se parittelu sitten onnistuu kun joillain ei ihan oikeasti muna pelaa jos on kännissä.
Kai pitää myös polttaa tupakkaa, sekin oli 50-luvulla niin coolin näköistä? Ja syljeskellä räkäklimppejä lattialle.
Ajattele, jotkut "miehet" ottaa kengät jalasta kun tulevat sisään! Oikea mies riisuu bootsinsa korkeintaan saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa ainakaan terveellä miehellä. Sopiva hutikka vähentää estoja ja parantaa kestävyyttä. Naisilla taas orgasmiherkkyys nousee. Kummallakin on mukavampaa vähän ottaneena.
Vierailija kirjoitti:
T. Alkoholistin tytär
Mielestäsi olisi siis miehekkämpää jos James Bond tilaisi soijamaidon ravistettuna ei sekoitettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä ole koskaan ymmärtänyt tätä. Olin baarissa aina käytännössä selvin päin ja jos joku kaljanhajuinen, selvästi huppelissa oleva mies tuli iskemään, en lämmennyt. Pelkkä ajatus mistään intiimistä tuntui kuvottavalta.
Samoin mies joka on tappanut on miehekkäämpi kuin pasifisti.
No ei kyllä ole yhtään mitään miehekästä alkon käyttämisessä. Ei tarvitse olla absolutisti, mutta kyllä känniin juominen on ressukoiden touhua.
Ja tämä on taas tätä "kilttien miesten" fantasiaa, että naiset mukamas tykkäävät pahoista alkoholisteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Alkoholistin tytärMielestäsi olisi siis miehekkämpää jos James Bond tilaisi soijamaidon ravistettuna ei sekoitettuna?
Miehekkyys ei mitenkään ole kiinni mistään juomisesta. Se on ihan se ja sama mitä siellä kupissa on ja ravistetaanko sitä vai ei. Siis ihan sama onko siellä kupissa kauramaitoa vai kaljaa, ei se miehekkyys siitä juomasta lisäänny tai vähene.
Ja ei se James Bond oikeasti elpkuvassa viinaa juo vaan ties mitä värjättyä vettä. mahtoiko Bondin miehekkyys nyt silmissäsi karista?
Ei se kännissä hoiperteleva, housuihinsa kuseva mies ei ole tippaakaan miehekäs.
Entismaailman miehet, jotka söivät lihaa, vetivät viinaa, tappelivat ja tekivät raskasta fyysistä työtä olivat tuhat kertaa miehekkäämpiä kuin nykyajan soija-lattepojat tietokoneidensa äärellä. Onneksi tulee maailmansota ja palataan vanhaan hyvään aikaan.
Naiset: no ei kyllä, ei se nyt noin ole!
Tiede: Binge drinking is a ‘sexual signal’ which could make men more attractive to women, scientists claim
https://metro.co.uk/2019/10/07/binge-drinking-sexual-signal-make-men-at…
This Is Exactly How Much You Need to Drink to Seem More Attractive, Backed by Science
The photos of those who drank 250 ml wine were rated as more attractive, followed by images of sober subjects.
https://time.com/3738550/alcohol-sexy-attractive-opposite-sex-wine-drin…
Vierailija kirjoitti:
Kai pitää myös polttaa tupakkaa, sekin oli 50-luvulla niin coolin näköistä? Ja syljeskellä räkäklimppejä lattialle.
Ajattele, jotkut "miehet" ottaa kengät jalasta kun tulevat sisään! Oikea mies riisuu bootsinsa korkeintaan saunassa.
Keuhkosyöpä ja maksakirroosin ovat tällaisen miehen loppuelämän huipennus. Jalkasieneen ei ilmeisesti kuole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa ainakaan terveellä miehellä. Sopiva hutikka vähentää estoja ja parantaa kestävyyttä. Naisilla taas orgasmiherkkyys nousee. Kummallakin on mukavampaa vähän ottaneena.
En voi allekirjoittaa naisena tätä. Saan orgasmin muuten aika helposti ja olen aika itsevarma seksin suhteen, mutta kännissä en saa kyllä sitten millään. Voi tehdä mieli kyllä, ja kivaahan se aina on, mutta ei tule orgasmia kännissä eikä krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa otettuna.
Itse olen sitä mieltä, että absolutisti mies on nössö. Joskus voi ottaa pari saunakaljaa, mutta huppeliin asti ei tarvitse. Kohtuus kaikessa!
T. Alkoholistin tytär