En ole vastannut kenenkään viesteihin ja puheluihin viikkoihin
Vanhempien, sisarusten, kaverien, esimiehen ja työkaverien soittoja näyttäisi olevan puhelimessa. Paljon myös viestejä. En ole vastannut kenellekään enkä aio myöskään vastata.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Töihinkään ei tartte varmaan enää mennä.
Ei tarvitse. Saas nähdä milloin työsuhteeni katkaistaan. Sitten voin hakea työttömyystukia
Minä en jaksa vastata kenellekään mitään kun olen sairaana. Kuumeisena ei ajatus kulje.
Höpö höpö. Jos et olisi viikkoihin vastannut kenellekään etkä mennyt töihin niin sun oven taakse ois tultu jo aikoja sitten kattomaan ootko kuupannut.
Miksi et?
Mä en ole vaan uskaltanut kun on niin paha ahdistus päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Saas nähdä milloin työsuhteeni katkaistaan. Sitten voin hakea työttömyystukia
No apua, sitte sä joutuisit soittamaan ja puhumaan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa alkaa kolmen kuukauden karanteenilla.
Laita äidille viesti, että kaikki ok ja otat omaa aikaa harrastuksiin. Kohta ne hälyttävät poliisit etsimään kotoa ja maastosta.
Saahan sitä olla vastaamatta . Eipä se kellekään kuulu miten elämää viettää eikä oo velvollisuutta vastata mihinkään puheluihin .
No mutta kiva että ovat sentään soitelleet perään. Olet todella onnekas että sinulla on tollanen kavalkadi ihmisiä jotka kyselee perään<3
Äläpä sitten tule itkemään puolen vuoden päästä, kun kukaan ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä.
Jaa. Mulle ei ole kukaan soitellut tai viestitellyt viikkoihin.