Ysäri-sarja Villi Pohjola
Oli hyvä, mutta koko kylässä ei ollut yhtään alkoholistia!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Eikä ulkokuvissa ikinä ollut todella kylmän näköistä. Oli kuvattu paljon Alaska etelämpänä.
Lähellä Seattlea, kylä nimeltä Roslyn. Olen joskus käynyt.
Janine Turner pilasi uransa poliittisten mielipiteidensä vuoksi.
Kymmenvuotiaana kävin todella kuumana siihen lyhythiuksiseen töpökkään. Oi juma ku oli kuuma mirri. Piti aina joka jakson jälkeen kosketella itseään huolellisesti.
Tais näytellä jossain Cliffhangerissa kans.
Oi, ihana. Aivan ihana. Sarjasta en muuta kyllä muista. Varmaan ihan hyvä, joku lekuri siin tais olla.
Sen saa nykyään HD-tasoisena bluray-versiona! :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Olin itse aivan rakastunut Chris Stevensiin teininä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
esim.
Nuorena ihmettelin miksi Shelly muka oli aina jotenkin hot, vaikka Maggie oli paljon ihanampi ja osasi lentää lentokonettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
En huoli tuollaista saksa-versiota. Oli siellä tällainenkin https://www.amazon.de/-/en/dp/B086L5Q48Q/ref=sr_1_6?crid=FFM4LL00M4ZJ&k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
En huoli tuollaista saksa-versiota. Oli siellä tällainenkin https://www.amazon.de/-/en/dp/B086L5Q48Q/ref=sr_1_6?crid=FFM4LL00M4ZJ&k…
Tuo sinun linkkisi on DVD, ei blu-ray.
Ei "saksa-versiossa" ole muuta vikaa, kuin että kansilehti on saksaksi. Ääniraidaksi voi valita alkuperäisen englannin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ulkokuvissa ikinä ollut todella kylmän näköistä. Oli kuvattu paljon Alaska etelämpänä.
Lähellä Seattlea, kylä nimeltä Roslyn. Olen joskus käynyt.
Ja käytiin ihan sen vuoksi kun olen ollut sarjan fani siitä asti kun se suomen tv:ssä alkoi näkymään. Siellä oli se Roslyns seinämaalaus, Brick-baari (joka ei ole sama sisältä, sisätilat oli lavaste) ja Chris in the morning-radiostudio yms. Lähellä on muuten Twin Peaksin kuvauspaikkoja, käytiin esim sen alkutunnarissa näkyvällä vesiputouksella. Komeata seutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Ei "saksa-versiossa" ole muuta vikaa, kuin että kansilehti on saksaksi. Ääniraidaksi voi valita alkuperäisen englannin.
Mulle kelpaa dvd:kin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Ei "saksa-versiossa" ole muuta vikaa, kuin että kansilehti on saksaksi. Ääniraidaksi voi valita alkuperäisen englannin.Mulle kelpaa dvd:kin.
En edes itseasiassa tiedä mitä eroa sillä on dvd:hen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Ei "saksa-versiossa" ole muuta vikaa, kuin että kansilehti on saksaksi. Ääniraidaksi voi valita alkuperäisen englannin.Mulle kelpaa dvd:kin.
Dvd:n tarkkuus on samaa tasoa kuin vanhassa kuvaputkitelkussa. Näyttää kamalalta nykyisissa isoissa telkkareissa.
Blurayssa on moninkertaisesti pikseleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Dvd:n tarkkuus on samaa tasoa kuin vanhassa kuvaputkitelkussa. Näyttää kamalalta nykyisissa isoissa telkkareissa.
Blurayssa on moninkertaisesti pikseleitä.
Ok. Ei ole oikeastaan väliä, mun telkku on vuodelta 2006 etten tiedä olisko noista pikseleistä yms edes mitään iloa. Pääasia että selvän saa.
Olen miettinyt tätä sarjaa. Olin sen aikaan teini ja vaikka sarjan miljöö, tunnelma ja hahmot tuntuivat vetoavilta, oli se liian hidastempoinen "draamasarja" silloiselle minälleni. Uskoisin että näin aikuisena sarja avautuisi ihan eri tavalla. Pitää varmaan hankkia se käsiini?
Vierailija kirjoitti:
Janine Turner pilasi uransa poliittisten mielipiteidensä vuoksi.
No eihän hän sitä itse pilannut, vaan Hollywoodissa ei suvaita muita kuin demokraatteja.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä sarjaa. Olin sen aikaan teini ja vaikka sarjan miljöö, tunnelma ja hahmot tuntuivat vetoavilta, oli se liian hidastempoinen "draamasarja" silloiselle minälleni. Uskoisin että näin aikuisena sarja avautuisi ihan eri tavalla. Pitää varmaan hankkia se käsiini?
Fanitin sarjaa parikymppisenä kun se tuli ekaa kertaa, ja nyt aikuisena olen katsonut toisen kerran. Todella hyvin aikaa kestänyt sarja kaiken muun paitsi puvustuksen ja kampausten osalta.