Mikä häiriö mulla on, ei ahdista, ei masenna, vit uttaa vaan niin vietävästi?
Kommentit (18)
Jos olet mies, kuvasit ongelmasi hyvin osuvalla verbillä. Seksuaalinen turhautuminen on miesoletettujen henkilöiden ylivoimaisesti suurin harmituksen syy.
Vitutus on voimaa . Käytä se johonkin mikä vie eteenpäin hyvällä tavalla.
Se tarkoittaa että sinun olisi tärkeätä tehdä elämässäsi joku muutos. Voi olla vaikeatakin löytää se asia joka vaatii muutosta mutta olisi tosi hyvä jos voisit kuitenkin paneutua sen asian löytämiseen ja hoksaamiseen ennen kuin vtutus muuttuu masennukseksi ym mt-ongelmiksi.
Kaukodiagnoosini: olet aivan normaali suomalainen.
Ensiapuna: älä lue suomalaisia lehtiä, älä katso TV:tä.
Youtubesta valitse hauskoja sketsivideoita, ja naura aivan hohottaen!
Vtutukseen on useita syitä. Holhousmaa jossa ei saa itse päättää mitä itselleen tekee. Sitten se normaali sinkkumiehen puute. Töiden saaminen on kirotun vaikeaa. Poliittisten päättäjien suoranainen tyhmyys. Tarkoitan kaikkia puolueita.
Onneksi ensiviikolla pääsee hetkeksi vtutuksesta eroon. Kaljaa koneeseen muutamia päiviä. Ryyppääminen on sentään sallitua suomessakin.
https://emotion.utu.fi/osallistu/
Tuolta löytyy suuri suomalainen vitutustutkimus, ihan akateemisella tasolla tehty kysely. Kannattaa osallistua, josko saisimme tutkimustietoa kansallistunteestamme.
Vitutus taistelu moodi, on stressin esiaste.
Varo ettei pitkity. Tulee romahdus.
Relaa jotenkin välilillä niin tuo hyvä olo säilyy pitempään. 😘
Tuo on peri suomalainen ongelma eli vitutus. Se herää aina kun olen Suomessa. Siksi pyrin olemaan mahdollisimman paljon pois Suomessta eli lääke on löytynyt.
Oletko huomannut, että kaikki on hyvin.