Luetellaan eri kaupunkien asukkaitten erityispiirteitä
Turku = kauniit blondit Salo = narkit Tampere = juntit
Kommentit (21)
Tukholma (Stockholm); lähes kaikki miehet väitetysti hinttareita.
Siis vaikka heillä xy-kromosomit.
Kannus, Toholampi, Ylivieska ym akseli = Kyräilevä, kepulainen, tyhmänylpeä & lahkolainen/muuten vain uskovainen.
Lahti = työttömien nistien kaupunki
Pori= muistaa muistuttaa omasta porilaisuudesta
Olen asunut kuudessa kaupungissa alkaen Helsinki, Suomessa ja havainnut, että kaikkea löytyy ihan jokaisesta kaupungista, joten en yleistä mitään.
Joensuu, maan mukavimmat ihmiset jostakin syystä. (Tietääkö kukaan mistä tuo johtuu? Ero muihin Itä-Suomenkin kaupunkeihin on huomattava.)
Helsinki=jalkakäytävillä melkein juostaan
En halua yleistää mutta muutin juuri pirkanmaalta pohjanmaalle, ja täällä on naiset (olen itsekin nainen) ihan järjestään lihavampia kuin pirkanmaalla.. Oma havainto vaan, en sano että kaikki ihmiset ovat täällä lihavampia, olisi kyllä kiva tietää tilastoja..
Lappeenranta. Kertokaa, olen muuttamassa sinne.
Vantaa, pääkaupunkiseudun alemmuuskompleksi. Espoo, melkein sama.
Varkaus = Keskellä jalankulkutietä omien koirien kanssa lörpöttelevät mummot. Ainakin mun äidin puolen mummon kotikaupunginosassa oon havainnut paljon tällaisia ihmisiä. Myös muita kuin mummoja. Kaalin kun ei mahdu ajatus, että siitä kohtaa liikkuu myös muita ihmisiä.
T: junantuoma savolaissukujuurinen yliopisto-opiskelija Helsingin yliopistosta
Jyväskyläläiset on hyvin suorapuheisia ja huumorintajusia niin kauan, kuin se sanominen ja huumori kohdistuu toisten ominaisuuksiin ja asioihin. Itseensä kohdistuvaa eivät ymmärrä ollenkaan vaan loukkaantuvat välittömästi ja ottavat totena.
Oulu - "kaikki" on jossain kuorossa, yhtyeissä, pikkusoitinryhmissä yms ja soittaa jotain ja keskustelee joo käyn eka soittaan sen ja sen kans jotain tuubaa ja sitten sinne laulamaan ja sitten vähän jotain epämääräistä kuuntelemaan johonkin rämään kuppilaan. Monta eri ihmistä on multa kysynyt mitä soitinta soitan, ei siis, että soitanko jotain. Ehkä suurella uskovaisten määrällä on tähän joku syy?
Yllättävän puheliaita ja ystävällisiä myös. Kuljetaan pyörällä pitkiäkin matkoja.
Lapsia jo aika nuorilla. Asutaan paljon omakotitaloissa.
Kajaani - vähän ihmisiä, ihan outo siistin ja normaalin näköinen nainen arvosteli ääneen minun ulkonäköö :D aika hiljaisia muuten
Kemi - kaikilla huppari tai hupullinen takki, syy selvisi lähemmäs rantaa mennessä: järkyttävä tuuli.
Kuopio - hyväntuulisia, ystävällisiä, vitsaillaan tuttavallisesti oudommillekin
Rovaniemi - tosi moni töissä matkailualalla
Seinäjoki - tyhjät tynnyrit kolisee
Vierailija kirjoitti:
Oulu - "kaikki" on jossain kuorossa, yhtyeissä, pikkusoitinryhmissä yms ja soittaa jotain ja keskustelee joo käyn eka soittaan sen ja sen kans jotain tuubaa ja sitten sinne laulamaan ja sitten vähän jotain epämääräistä kuuntelemaan johonkin rämään kuppilaan. Monta eri ihmistä on multa kysynyt mitä soitinta soitan, ei siis, että soitanko jotain. Ehkä suurella uskovaisten määrällä on tähän joku syy?
Yllättävän puheliaita ja ystävällisiä myös. Kuljetaan pyörällä pitkiäkin matkoja.
Lapsia jo aika nuorilla. Asutaan paljon omakotitaloissa.
Kajaani - vähän ihmisiä, ihan outo siistin ja normaalin näköinen nainen arvosteli ääneen minun ulkonäköö :D aika hiljaisia muuten
Kemi - kaikilla huppari tai hupullinen takki, syy selvisi lähemmäs rantaa mennessä: järkyttävä tuuli.
Kuopio - hyväntuulisia, ystävällisiä, vitsaillaan tuttavallisesti oudommillekin
Rovaniemi - tosi moni töissä matkailualalla
Kainuulainen Kajaanin vierestä oleva tuttu mies on myös kova arvostelemaan ja kommentoimaan ulkonäköä. Aivan järjettömän ärsyttävää. "Tua tukka ei kyllä sovi sulle, kyllä se entinen oli parempi!" "Näytät ouolta iliman silimälaseja! Näyttääpi paremmalta ku laitat takasin piähän!"
Helsinki = homot