Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, kun tapailukumppani on opiskelija ja tietenkin nyt vappuna bilettää

Vierailija
29.04.2022 |

opiskelijakavereiden kanssa. Itse möllötän vain kotona, kun enhän ole opiskelija

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ajatellut lähteä työläisten vappukarkeloihin?

Tuskin ap on työläinenkään. Mutta jos jossain olisi eläkeläisten humppahetki, se voisi sopia. 

Vierailija
22/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se haluaa olla tollasen marttyyrin kanssa? "Yhyy en ole opiskelija, en siis voi tehdä mitään vappuna yhyy". Kai vielä vähän syyllistät sitä sen juhlimisesta?

En ole syyllistänyt häntä. En ole kahlitsemassa häntä kotiin. Bilettäköön, jos haluaa. Toki se harmittaa ja siihen mulla on oikeus, ei oo kielletty tunne

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä bilettämisessä edes on niin hienoa? Olen ollut elämässäni varmaan yli 50 eri bileissä. Uskon nähneeni ja kokeneeni jo tarpeeksi bileitä. 

n21

Vierailija
24/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen nyt mennä ja juhlia opiskelukaveriensa kanssa

Vappu on kerran vuodessa vaan ja teillä on yhdessä aihetta juhlaan niin usein kuin tahdotte

Vierailija
25/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen biletykseni jo bilettänyt, eikä enää kiinnosta
Ap

Selityksen makua. Aloituksessa perustelit, että et biletä, koska et ole opiskelija.

Niin en ole myöskään opiskelija. Toki jos olisin niin voisin bilettää, vaikka bilettänyt olen teininäkin jo reippaasti

Ap

Vierailija
26/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se haluaa olla tollasen marttyyrin kanssa? "Yhyy en ole opiskelija, en siis voi tehdä mitään vappuna yhyy". Kai vielä vähän syyllistät sitä sen juhlimisesta?

En ole syyllistänyt häntä. En ole kahlitsemassa häntä kotiin. Bilettäköön, jos haluaa. Toki se harmittaa ja siihen mulla on oikeus, ei oo kielletty tunne
Ap

Ei ole kielletty, mutta ei ennusta kovin ruusuista tulevaisuutta suhteelle, jos toisen normaalit tekemiset harmittaa.

Vierailija
27/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle vartin välein passiivis-aggressiivisia viestejä!

Vierailija
28/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin nautin vapun yksin kotona ja rentoudun. Opiskelija olleet ei kiinnosta.
T: yliopisto-opiskelija HY:stä

Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitettaan postiin.

Miksi hän mitalin tahtois?

Vierailija
29/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole kielletty, mutta ei ennusta kovin ruusuista tulevaisuutta suhteelle, jos toisen normaalit tekemiset harmittaa.

Sitähän ei voi tietää, mitä tulevaisuudessa on

Ap

Vierailija
30/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä bilettämisessä edes on niin hienoa? Olen ollut elämässäni varmaan yli 50 eri bileissä. Uskon nähneeni ja kokeneeni jo tarpeeksi bileitä. 
n21

Toisten mielestä taas voi olla hauska viettää aikaa ystävien kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin. Makuja on monia ja onneksi jokainen on vapaa tekemään mitä haluaa, oli se sitten biletys, koti-ilta tai mitä tahansa.

Vierailija
31/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ap on työläinenkään. Mutta jos jossain olisi eläkeläisten humppahetki, se voisi sopia. 

Kiitos, mutta ei kiitos.

Ap

Vierailija
32/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko siis harmistunut siitä, ettei tämä tapailukumppani halua viettää viikonloppua vain sinun kanssasi vai mikä bilettämisessä harmittaa? Jos et ole tavannut kumppanin ystäviä niin tässähän olisi oiva tilaisuus siihen.

Vierailija
33/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko siis harmistunut siitä, ettei tämä tapailukumppani halua viettää viikonloppua vain sinun kanssasi vai mikä bilettämisessä harmittaa? Jos et ole tavannut kumppanin ystäviä niin tässähän olisi oiva tilaisuus siihen.

Harmittaa nimenomaan se, ettei vietä viikonloppua kanssani. Ei ole kutsunut bilettämään hänen kanssaan ja näkemään kavereitaan

Ap

Vierailija
34/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toihan on ihan typerä ajatus. Ensinnäkään ap ei valitse harmin tunnetta. Toiseksi; se on vain tunne. Mitä väliä jos harmittaa, ei se maailmaa eikä suhdetta kaada.

Vierailija
35/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ketjussa taas muka-fakiirit syyllistämässä ja mitätöimässä ap:ta tunteesta, jota hän (eikä kukaan muukaan) itse edes valitse. Mikään tunne ei ole oikea eikä väärä. Nämä palstan teräksen kovaa fakiiria esittävät ovat vissiin piilossa itseiltäänkin, kun on tarve tota niin kovaa kuorta esitellä ja siten nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Vierailija
36/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä yhtään haalari ihmistä. Pysyn visusti kotona.

Vierailija
37/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijavaput on ollu katkolla koronaan takia ja ne on ainutlaatuista aikaa. Ehkä tämä on viimeinen opiskelijavappu ennen valmistumista ja haluaa nauttia siitä. Loppuelämä on niitä parisuhdevappuja.

Vierailija
38/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harmittaa nimenomaan se, ettei vietä viikonloppua kanssani. Ei ole kutsunut bilettämään hänen kanssaan ja näkemään kavereitaan
Ap

Ah noniin. Oletteko olleet pitkään yhdessä? Oletko puhunut asiasta kumppanisi kanssa vai oliko sinun oletuksesi se, että vietätte vapun yhdessä mutta kumppanisi oletti, että hän viettää vapun opiskelijapiireissään?

Vierailija
39/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on hyvää aikaa verestellä muistoja kimppakivasta miespuolisten opiskelijakavereiden kesken.

Vierailija
40/45 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on hyvää aikaa verestellä muistoja kimppakivasta miespuolisten opiskelijakavereiden kesken.

Kerro toki lisää.