Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsiraudat leikkeihin:)

Vierailija
17.08.2008 |

Kelpaako ihan ne "lastenlelut" vai kannattaako ostaa ihan seksikaupasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet seksikaupoissakin metalliset käsiraudat myytävät ovat ihan samoja kuin ne lasten lelutkin, hinta vain seksikaupassa moninkertainen.. niitä pehmustettuja harvemmin kyllä leluosastoilla mutta niitä sielläkin olen nähnyt

meillä leluosastota hankitut ja ihan kivat käytössä ;-)

Vierailija
2/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet seksikaupoissakin metalliset käsiraudat myytävät ovat ihan samoja kuin ne lasten lelutkin, hinta vain seksikaupassa moninkertainen.. niitä pehmustettuja harvemmin kyllä leluosastoilla mutta niitä sielläkin olen nähnyt

no nahkaiset "vyömalliset" leveämmät ei niin hiertäisi kesken kiihkeimmän hetken.. harkinnassa on :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nahkaiset "vyömalliset" leveämmät ei niin hiertäisi kesken kiihkeimmän hetken.. harkinnassa on :-)

Vierailija
4/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii kuin vanha lada, joskus toimiii useimmiten ei.... :-/

mukamas ei menny millään kerralla viesti perille.... :-s

Vierailija
6/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pinkit:)))

Vierailija
7/8 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorenkainen nivelkuolain on aika näppärä. Idea syntyi vahingossa, kun huononäköinen kumppani löysi "käsiraudat" laukustani. Ei tarvitse avaimiakaan. Ja ei kun astumaan.

Vierailija
8/8 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iihahaa:DDD