Mitä ajattelet pitkähiuksisesta miehestä?
Musta tuntuu, että kaikki ajattelevat että joko kuuntelee heviä tai on hippi.
Kommentit (31)
No että hänellä on pitkät hiukset.
Monesti ajattelen, että onpas hyvän näköinen tukka jäbällä! Olen av-alalla ja siellä pitkätukat on aika yleisiä, ei pelkästään hevareilla ja hipeillä, joten en oleta.
Vierailija kirjoitti:
Monesti ajattelen, että onpas hyvän näköinen tukka jäbällä! Olen av-alalla ja siellä pitkätukat on aika yleisiä, ei pelkästään hevareilla ja hipeillä, joten en oleta.
Mikä on av-ala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on av-ala?
Audiovisuaalinen
En ole koskaan tykännyt pitkistä hiuksista miehellä.
En lähtisi edes treffeille vaikka muuten mukava olisikin.
Minulla on pitkät hiukset ja kuuntelen metallia, mutta kuuntelen kyllä paljon muutakin musiikkia. Joskus olen ollut myös kalju.
En välitä, mutta ihan sama minulle minkälaiset hiukset muilla ovat.
Harvalle sopii pitkät hiukset. Lähtökohtaisesti pitkäletit etoo minua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä homo.
Tämä on kyllä hauska ennakkoluulo kun homoilla on jopa vähemmän pitkiä fledoja kuin ei-homoilla.
Ajattelee olevansa tylsis ja koittaa jotenki tehostaa olemustaan jännemmän oloseksi.
Vierailija kirjoitti:
Harvalle sopii pitkät hiukset. Lähtökohtaisesti pitkäletit etoo minua.
Aika voimakas reaktio tuo etominen.
Mulla on parrakas pitkätukkamies, tykkään kovasti. Hippi se kyllä voi olla, mutta feminiininen? Mä hoidan sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelee olevansa tylsis ja koittaa jotenki tehostaa olemustaan jännemmän oloseksi.
Luuleilenpa että samaa tekee kyllä melkeen kaikki.
Joko kuuntelee heviä tai on hippi