20000 KORONAA?!!!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja sairastin yhden päivän. Kannattaa nyt vähän rauhoittua tuon hysterian suhteen.
https://tekniikanmaailma.fi/korona-tuhoaa-aivoja-vuosilla-tutkijat-hava…
Jo kevyenä tai kohtalaisena sairastettu COVID-19-tauti jättää jälkensä ihmisen aivoihin, ilmenee tuoreesta brittitutkimuksesta.Joo, mutta ei sitä voi välttää. Sen saa jokainen jossakin vaiheessa jossei nyt johonkin maakellariin piiloudu.
Tuolla asenteella sen taatusti saa. Mutta jos asenne on tuollainen, aivovauriota ei välttämättä edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja sairastin yhden päivän. Kannattaa nyt vähän rauhoittua tuon hysterian suhteen.
Jo kevyenä tai kohtalaisena sairastettu COVID-19-tauti jättää jälkensä ihmisen aivoihin, ilmenee tuoreesta brittitutkimuksesta.Joo, mutta ei sitä voi välttää. Sen saa jokainen jossakin vaiheessa jossei nyt johonkin maakellariin piiloudu.
Tuolla asenteella sen taatusti saa. Mutta jos asenne on tuollainen, aivovauriota ei välttämättä edes huomaa.
Tuo on vaan fakta. Kun ihmiset taas näkevät toisiaan töissä ja harrastuksissa tahi tapahtumissa niin viimeisetkin sen saavat.
Ei kai kukaan enää välitä koronasta. Eikös oireeton saanut mennä tyyliin töihin/kouluun vai muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vaan fakta. Kun ihmiset taas näkevät toisiaan töissä ja harrastuksissa tahi tapahtumissa niin viimeisetkin sen saavat.
Reilu viideosa kansasta vasta saanut tartunnan. Älä puhu niin kuin meitä muita olisi vain muutama.
Kaikki sen kiertää ja monen otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu viideosa kansasta vasta saanut tartunnan. Älä puhu niin kuin meitä muita olisi vain muutama.
is: Jokainen suomalainen kohtaa koronaviruksen ennen pitkää
Korona lähti Kiinasta.
Kiinalaiset välttelevät sitä edelleen kuin ruttoa.
Tietävätkö koronasta jotain muita enemmän?
Suurimmalla osalla rokotetuista suomalaista, rokotteen suojaava vaikutusaika on päättynyt.
Jos olet saanut rokotteet kolme kuukautta sitten, rokotteen antama suoja on jo aika vähäinen.
Mitä vanhempi olet, sitä vähemmän sinulla on rokotteen antamaa suojaa jäljellä, kolmen kuukauden kuluttua saamastasi rokotteesta.
THL:ssä eikä ministeriöissä enää ketään kiinnosta suojella kansalaisia tai estää taudin leviämistä. Ainoa mikä kiinnostaa on se etteivät tehohoitopaikat ja/tai päivystyskapasiteetti lopu sairaaloista kesken. Tämä siis ministeri Kiurun jäätyä äitiyslomalle.
Ainoa järjen ääni on ollut HUS ja osa siellä työskentelevistä oikeista ammattilaisista, jotka ovat kyllä varoitelleet mitä tapahtuu jos rajoituksia ei ole tai ne puretaan liian nopeasti.
Nyt sitä satoa kylvetään ja tauti tulee käymään suurimman osan suomalaisista läpi. Nopeiten pk-seudulla ja sitten hiitaammin "maalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
is: Jokainen suomalainen kohtaa koronaviruksen ennen pitkää
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008421005.html
Minä olen kohdannut useastikin, uskon, mutta FFP2-suojaimen kanssa, saamatta tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Korona lähti Kiinasta.
Kiinalaiset välttelevät sitä edelleen kuin ruttoa.
Tietävätkö koronasta jotain muita enemmän?
Ainakin pitkäaikaisten vaurioiden ja aivosumun riskistä on varoitettu maailmalla - enemmän kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sait positiivisen tuloksen? Meillä oli negatiiviset tulokset alussa, mutta jatkoimme kotitestaamista päivän-kahden välein ja alle viikossa oireiden alusta on saatu jokaiselle positiiviset.
17.Ei korona edes kestä nuin kauaa.
Meillä kestää. Ensimmäinen sai oireita viime viikon torstaina, seuraavat sunnuntaina ja viimeisin toissapäivänä. Kuumetta kullakin yksi tai kaksi päivää, mutta sairaus jatkuu runsaana räänerityksenä ja yskänä. Yskä on onneksi ylhäällä, ei painuneena keuhkoihin, eikä se kipeytä kylkilihaksia, kun ei ole jatkuvaa ja raastavaa. Irtoava räkä vain yskittää. Kurkkukipu on vähän vähentynyt.
Haastattelen perheenjäsenet joka päivä ja seuraavaksi ajattelin, että voisin kuunnella jokaiselta myös stetoskoopilla keuhkot. Pulssit ovat kaikilla hieman koholla, mittaan pulssioksitometrilla ja hapetus on normaalia. Jaksamme tehdä rauhallisesti mm kotitöitä kaikki. Yöt on nukuttu hyvin. Lääkitty ei ole ollenkaan muuten kuin nuuhkittu höyryhengittäen yrttiteetä ennen juomista. Ja meidät on siis testattu kotitestein positiivisisiksi ja olemme ottaneet rokotteet. Toivon, että paraneminen jatkuisi hyvin, mutta vielä on tauti olemassa.
17.
Nyt kannattaisi alkaa tukahduttelemaan niin voitaisiin elellä rauhassa kesällä. Ennustan että kahden viikon päästä räjähtää.
-since 2020
Mitä sitten, jos onkin 20 tuhatta?
Omicron pystyy mutatoitumaan yhä leviävämmäksi ja leviävämmäksi, joten meidän on vain opittava elämään sen kanssa. Emme voi noin vaarattoman melkein-flunssan takia pitää yhteiskuntaa suljettuna loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä ajattelin olla saamatta. Tosin olen työtön, harrastan kotona ja vältän massatapahtumia. :)
Hyvä, kiertää kansan läpi ja saadaan oikeeta vastustuskykyä tähänkin.
Olivatko puheet koronaepidemian huipun saavuttamisesta ennenaikaisia? Jätevedet kertovat, että osassa maata viruskuorma kasvaa jälleen
Esimerkiksi Turussa jätevesistä mitattiin ennätysmäärä virusta
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt kaikki sairastaa ainakin kerran, niin jos tää viimein vähän hiipuisi.
Ei hiivu. E-Afrikassa alkanut uusi aalto ba.4 ja ba.5 varianteilla. Hirveä piikki taas. Eli aiemmat omicron tartunnat eivät anna mitään suojaa vaan muutaman kuukauden välein uusi kierros. Ja joka kierros tappaa lisää. Meillä tuo uusi aalto on n. 1kk päästä eli nyt ollaan edellisen aallon suvantovaiheessa ja silti tällainen tartuntamäärä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää välitä koronasta. Eikös oireeton saanut mennä tyyliin töihin/kouluun vai muistanko väärin?
No ei saa mennä.
Katso itse lukuja.