Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos elämäm koulu on jäänyt kesken

Vierailija
29.04.2022 |

voiko sen suorittaa aikuis lukiossa loppuun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pitäisi se perus koulu jotenkin nilkuttaa läpi

Vierailija
2/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kuuntelemalla JVG. tä , kyllä se siitä sitten aikaa edistyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensin pitäisi se perus koulu jotenkin nilkuttaa läpi

Aikuis lukiossa voi suorittaa perus koulunkin. Miten elämäm koulu?

Vierailija
4/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäm koulu jää kesken, niin paha se on mullan alta jatkaa.

Vierailija
5/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit suorittaa

Vierailija
6/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltakin jää elämän koulu kesken kun joutuvat ottamaan yliopistosta opiskelupaikan vastaan.

Vierailija
7/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin välissä amiksen ja sitten amkin. Töitäki menin tekemään, mutta tarkotus ois viedä elämäm koulu tappiin asti. Vähän toi taipumukseni pohtia ja lukea muutakin kuin seiskaa ja tätä palstaa on hidastanu valmistumista. En edes tunne muita elämäm koululaisia, mutta tiedän kyllä mistä vertaistukea vois hakea ja aktiivisesti etsin tsemppauskaveria. Olen aika kunnianhimoinen eli tavoite on valmistua elämäm koulusta hyvin arvosanoin. En kylläkään addiktoidu herkästi, mutta onneksi tykkään dokata. Mulla on myös kiinnostusta isoihin taistelukoiriin ja maastokuvioon. Tatuointeja on, vanhoja kaikkia, otettu silloin kun olin melko tuore elämän koululainen. Jos kasvoihin ottais seuraavaksi, niin ois aika kova. Talousasiat saan äkkiä retuperälle, siinä ei ongelmaa ja varmaan tuun ole priimus sillä saralla. Jos oikein skarppaan, niin luottotiedot on menetetty vuodessa. Asun vuokralla. Naapurit on takakireitä eli valituslappusia ropisee pienellä yrittämisellä. Varmaan elämän koulun osa kursseista on suoritettu nyt vappuna. Nonstoppina soi ikuinen vappu ja bileet jatkuu koko toukokuun.
Kiitos ap hyvästä aloituksesta ja jään innolla odottamaan muita vinkkejä. Ahistaa keskeneräisyys, niin ois kiva saada tääkin valmiiks!

Vierailija
8/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joiltakin jää elämän koulu kesken kun joutuvat ottamaan yliopistosta opiskelupaikan vastaan.

Jos jättää yli opiston kesken, voiko kuitenkin suorittaa elämäm koulun loppuun? Vai voiko yli opistossa opiskellut olla aito elämäm koululainen?