Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista saada sairaslomaa runsaisiin kuukautisiin?

Vierailija
29.04.2022 |

Minulla aina ollut säännöllinen ja määrältään siedettävät kuukautiset. Alkuvuodesta kierto tuntui olevan sekaisin ja kun kuukautiset sitten lopulta alkoi vuodon määrä oli hurja. Tunnissa meni läpi. Sitä runsasta vuotoa kesti 11 pv + alkuun ja loppuun vähemmän/normaalimman vuodon päivät. Olin jo lääkäriä varaamassa mutta eihän mitään lääkäriaikaa saanut pääsiäisen pyhien takia. Ja kun vuoto lopulta loppui en nyt sitten vielä ole saanut varattua sitä aikaan. Olin töissä koko ajan, kun oli mahdollisuus olla etänä. Nyt sen suhteen tilanne muuttuu, etätyömahdollisuus poistuu, ja se ahdistaa. Jos vastaavat kuukautiset tulee uudelleen, työmatka julkisilla kestää 50 min ja jo siinä ajassa olisi mennyt läpi. Onko runsaiden kuukautisten takia mahdollista saada sairaslomaa? Tilanne ei ole nyt aktiivinen ja pitäisi varmaan mennä sinne lääkäriin. Mutta kysyn jos täällä olisi jollain kokemusta vastaavasta tilanteesta ja miten asia hoidettiin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmia.

Vierailija
22/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja siis kuvitteli voivansa saikuttaa puolet kuukaudesta menkkojensa takia? Palkattomana saikuta vaan, niin ehkä nopeuttaa sun halua etsiä apua asiaan.
Aika nopeasti varmaan olisit kärkipäässä seuraavissa yt-neuhotteluissa.
Joudut joka tapauksessa käymään lääkärissä jos saikkua mielit, joten ota nyt vaan se puhelin kouraan ja varaa aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi