Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mulla on paha mieli.

Vierailija
08.10.2006 |

Meillä on miehen kanssa liian vähän aikaa yhdessä. Lapsille ei ole olemassa ketään hoitajaa, eikä ole mahdollisuutta olla oikeastaan koskaan kahdestaan. Ainoa aika on illalla joskus 21-22 kun lapset on nukkumassa, silloin ollaan jo väsyneitä. Mies on kaikenlisäksi paljon pois työnsä takia (yrittäjä). Mulla ei enää haluta seksiä enää koskaan, se on suoraan verrannollista siihen, kuinka vähän mies ehtii minun kanssani olemaan. Mitä enemmän meillä on aikaa yhdessä, sen enemmän meillä on seksiä. Muuten en osaa toimia.

Nyt kun seksiä on ollut vähän, niin mulla on kyllä tosi paha mieli, mutta haluta ei silti koskaan. Mies sanoi mulle, että miksen voi enää olla kuten silloin kun aloimme seurustelemaan, oli seksiä joka päivä ja missä vaan. Yritin selittää että olihan tilannnekin erilainen, ei ollut lapsia, minä olin opiskelija, jolla oli aikaa ja mies oli töissä 8-16. Miten ihmeessä tästä suosta nyt päästään, ajan kanssa? Odottamalla että lapset ovat isoja? Miten teillä selvitään, joilla on vähän aikaa olla yhdessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita mitä voi suunnitella etukäteen ja asioita joihin voi vaikuttaa myös tilanteen eteen tullessa!

Palkatkaa lapsenvahti niin saatte omaa aikaa.

Vierailija
2/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän kulku, ja kyllä välillä ottaa pannuun. Meillä 6 lasta yhteensä, 2-15vee. Arvaa vain kun isoimmat ovat hereillä kauemmin kuin minä, nuorin herää 6.30....ei ole aikaa missä harrastaa esim seksiä. Hoitajia löytyy jos vain jaksettais vähän suunnitella menoja mut kun molemmat työssä niin väsymys voittaa eikä saa tehtyä mitään. Jotenkin vain rullaa eteenpäin, kyl kai meidän aika tulee taas joskus. Uskon kans et mitä vanhempi itse on sitä paremmin kestää sen jakson kun lapset ottavat kaiken energian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paranee vain antamalla sille aikaa. Eli hankkimalla lapsenvahdin. Ja se tietenkin maksaa, ja saattaa olla jostain muusta pois.

SAmoin mies tienaa vähemmän jos tekee vähemmän töitä, mutta ehkä se uhraus kannattaa tehdä parisuhteen eteen.

Vierailija
4/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin just yks riita alkoi siitä, että mies huomasi pojan harrastuksen olevan tiistaina (eri kaupungissa) ja pitäis olla sitä viemässä, mutta kun auton vetoakselitkin pitäis vaihtaa.. Mies itse sanoi, että poika voi jatkaa harrastustaan muutosta huolimatta ja tiesi olevansa vastuussa kuljetuksesta.. Koitin keksiä ratkaisua asiaan (pojalla tärkeää olla myös tiistaina paikalla), mutta huutaa vaan.. Löin hanskat tiskiin ja lähdin kauppaan.. Että näin meillä. Kun tulin kaupasta koitin kysellä, että ollaanko jo keskustelutaajuudella, ei oltu. Passitin nukkumaan ja sanoin, ettei tarvitse sitten myöhemmin vähiin uniin vedota (lähtee yövuoroon). Kommunikaatio on täysin syvältä meillä. Ja miehen mielestä suurin ongelma on seksin puute.. Lapset (kaksi kolmesta) mummin luona n. 3 krt/ vuosi.