Hematokriitti koholla
Sekä hkr että hb koholla. Hb 156 ja hkr 49. Mitä tämä on? Jo toinen kerta. Minkä verran koholla esim. Polysytemia Verassa? Onko kokemusta? Lääkärille aika tulossa.
Kommentit (13)
Oletko juonut tarpeeksi? Mulla naisena hb 170 ja hkr kans oli kohollaan kun olin lievästi kuivunut liian vähäisen nesteen takia
"Korkea hematokriittiarvo voi johtua esimerkiksi liiallisesta punasolumäärästä eli polysytemiasta. Polysytemia voi joi johtua veri-, keuhko- tai sydänsairaudesta tai tilapäisestä syystä, kuten oleskelusta ohuessa vuoristoilmassa.
Eräät äkilliset tilanteet, kuten elimistön kuivumistila, palovammat tai pitkään kestävä fyysinen rasitus voivat nostaa hematokriittiarvoja. Myös runsas tupakointi ja EPO-hormonin käyttö nostavat hematokriittiarvoa."
Vierailija kirjoitti:
Onko koronarokotus otettu, voi olla koronanjälki tauti.
Koronan sairastin 3 viikkoa sitten ja täysi rokotus suojaus löytyy eli kolme.
ap
Noi on niin vähän koholla, että ei tarkoita mitää.
Ap saa varmaan siellä lääkärin vastaanotolla vastaukset. Lääkäri olisi jo soittanut, jos noissa arvoissa olisi jotakin fataalia.
Joku muu oli vastannut puolestani eli koronarokotteet otettu kaikki ja korona sairastettu kuukausi sitten.
T. Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Joku muu oli vastannut puolestani eli koronarokotteet otettu kaikki ja korona sairastettu kuukausi sitten.
T. Oikea ap
Aika lähelle osui :)
Vsjaaälynen idiootti otti mrna paskaa
Selvisikö? Mulla myös ja vähän enemmän.
Millainen terveys sinulla muuten on? Minkä ikäinen? Nainen vai mies?