Mitä laittaisin kaurapuuron sekaan?
Syön kaurapuuron tällä hetkellä marjojen ja maapähkinävoin kera. Huomasin nyt, että Lidlin maapähkinävoi on pilattu ja sille vaihtoehtoa etsin. Muut merkit ei tule kyseeseen, koska ne on olleet huonoja jo aiemmin.Nämä EIVÄT kelpaa: kananmuna, mehukeitto, raejuusto. Oisko vinkkejä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Piltti marja/hedelmäsoseet😊
Laitan jo marjoja.
Itse keitän pilputtuja rusinoita kaurapuuron kanssa.
No etkö voi ripotella vaan erilaisia pähkinöitä niiden marjojen kanssa puuroon?
Tee itse esim. omenoista sosetta, voi maustaa vaikka kanelilla, kardemummalla tai vaniljalla.
Omenaa, paloiteltuna siis. Aivan helkkarin hyvää! Tai jotain muuta hedelmää, vaikka banaania tai rusinoita.
Palstalaiset eivät petä koskaan. Ap ihan selvästi kaipailee jotain proteiinipitoista puuroonsa ja palstalaiset ehdottelevat jotain tyyliin omenaa.
Jugurttia. Maustettua tai maustamatonta oman maun mukaan.
Nutellaa ja siihen murskattua pähkinää tai kuivattuja karpaloita jne.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset eivät petä koskaan. Ap ihan selvästi kaipailee jotain proteiinipitoista puuroonsa ja palstalaiset ehdottelevat jotain tyyliin omenaa.
AP:n kysymys oli, että mitä laittaisi puuron sekaan. Missään ei lukenut että piti olla proteiinipitoista.
Vierailija kirjoitti:
Hienoperse voi syödä vaikka keitetyn munan puuronsa kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n kysymys oli, että mitä laittaisi puuron sekaan. Missään ei lukenut että piti olla proteiinipitoista.
Ehkä ap yritti pitää aloituksen lyhyenä? Kun suurin osa ei näköjään ole lukenut otsikkoa pidemmälle.
Osta Lidlin luomumaapähkinävoita. Se on 100% sitä itseään.
Jos haluat pehmeämpää, osta Urtekramin tai Bionan tuotetta, molemmat luomua.
Itse lisään puuroon Alpron sokeritonta soijajogurttia + marjoja ja/tai hedelmiä.
Kaurapuuroon voi laittaa melkein mitä vain kasvikunnan tavaraa.
Ketsuppi ja valkosipuli eivät sovi, mutta jopa lakritsi sopii!
Vierailija kirjoitti:
Osta Lidlin luomumaapähkinävoita. Se on 100% sitä itseään.
Jos haluat pehmeämpää, osta Urtekramin tai Bionan tuotetta, molemmat luomua.
Itse lisään puuroon Alpron sokeritonta soijajogurttia + marjoja ja/tai hedelmiä.
Kaurapuuroon voi laittaa melkein mitä vain kasvikunnan tavaraa.
Ketsuppi ja valkosipuli eivät sovi, mutta jopa lakritsi sopii!
Ostin kerran tuota luomuversioita ja se oli kamalaa, liekö ollut joku maanantaikappale :)
Joo, jotain proteinipitoista kaipailen. Ehkä pitää testata sitten pähkinöitä sellaisenaan.
Raejuusto on kova sana.