Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko, kun kerroin romahtaneeni?

Vierailija
27.04.2022 |

Niin, olen nyt bulimikko. En onnistunut lopettamaan. Syön taas karkkia, suklaata, kakkua, nuudeleita...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa joku auttaa. En jaksaisi tätä. Miksi taas?
Ap

Vierailija
2/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä täällä romahtaa, tee pari holvikaarialoitusta niinjaksaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Vierailija
4/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14, kun tämä alkoi. Täysi lapsi eikä kukaan auttanut silloinkaan. Nyt olen jo aikuinen ja itse vastuussa tekemisistäni, mutta kun en saanut tuolloinkaan apua... Miksi kukaan ei auta minua? Miksi kukaan ei välitä minusta? 

Ap

Vierailija
5/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Vaikeita aikoja elämämme koko Euroopassa. Hyvä että purat tänne oloasi. Pärjäät vaikka nyt onkin raskasta.

Vierailija
6/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelette varmaan, että olen hirveä luuseri ja täysin paha ihminen, mutta... En mä oikeasti ole niin paha, haluaisin vain toisenlaisen elämän. Niin kai me kaikki. 

Ap

Vierailija
7/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 14, kun tämä alkoi. Täysi lapsi eikä kukaan auttanut silloinkaan. Nyt olen jo aikuinen ja itse vastuussa tekemisistäni, mutta kun en saanut tuolloinkaan apua... Miksi kukaan ei auta minua? Miksi kukaan ei välitä minusta? 
Ap

Välitetään sinusta. Jokainen suomalainen on tärkeä. Ketään ei jätetä.

Vierailija
8/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että kohta hampaat tippuvat. Ne kestivät vuosien oksentelun, mutta kyllä kiille on kulunut. Nyt ei varmaan kauaa enää mene. 

Ap

Vierailija
9/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta mä voin silloin niin huonosti ja vanhempani tekivät minulle vaikka mitä kauheaa ja mua kiusattiin koulussa ja kaikki kyllä tiesivät, mutta kukaan ei tehnyt mitään 

Ap

Vierailija
10/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse halua auttaa itseäsi niin miksi se kiinnostaisi ketäään muutakaan? Sinä siellä pääsi sisällä asustat ja ohjaat toimintaasi. Bulimiasta toipuminen on kuin toipuminen alkoholismista. Päivä kerrallaan. Jos päivä on liikaa, aloita minuutista tai tunnista. Ja ota selvää miksi syöt ja miksi oksennat.

Vierailija
11/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta mä voin silloin niin huonosti ja vanhempani tekivät minulle vaikka mitä kauheaa ja mua kiusattiin koulussa ja kaikki kyllä tiesivät, mutta kukaan ei tehnyt mitään 
Ap

Lapsuutesi ei ehkä ollut täydellinen, mutta se on ohi. Muistot ovat vain muistoja, todellisuutesi nyt on se, millaiseksi sen teet. Päästä irti. Jos saisit tietää, että sulla on 1 kk elinaikaa niin uskon, että voisit päästää irti ja elää. Arvaa mitä? Niin voit nytkin, jos vain päätät!

Vierailija
12/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse halua auttaa itseäsi niin miksi se kiinnostaisi ketäään muutakaan? Sinä siellä pääsi sisällä asustat ja ohjaat toimintaasi. Bulimiasta toipuminen on kuin toipuminen alkoholismista. Päivä kerrallaan. Jos päivä on liikaa, aloita minuutista tai tunnista. Ja ota selvää miksi syöt ja miksi oksennat.

Sinä et ymmärrä. En pysty lopettamaan, vaikka haluaisin.

AP

Vierailija
13/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisipa joku auttaa. En jaksaisi tätä. Miksi taas?
Ap

Kumpi on ongelma: Bulimia vai karkkien syönti?

Vierailija
14/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko viinaa, tai poltatko tupakkaa? Aloita tupakointi, niin tuo herkkusyönti loppuu.

Vierailija
15/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vain yksi ulospääsytie. Surullista, että sen täytyy mennä näin.

Vierailija
16/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juotko viinaa, tai poltatko tupakkaa? Aloita tupakointi, niin tuo herkkusyönti loppuu.

Tuo voi auttaa, koska usein johonkin addiktoituneet siirtävät se johonkin muuhun. Esim. himo hamstraajat alkavat uhkapelaamaan.

Vierailija
17/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi auttaa, koska usein johonkin addiktoituneet siirtävät se johonkin muuhun. Esim. himo hamstraajat alkavat uhkapelaamaan.

No en halua aloittaa tupakointia.

Ap

Vierailija
18/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelette varmaan, että olen hirveä luuseri ja täysin paha ihminen, mutta... En mä oikeasti ole niin paha, haluaisin vain toisenlaisen elämän. Niin kai me kaikki. 
Ap

Kukaan ei ole täydellinen paitsi narsisti ja hänkin vain omasta mielestään. Joten heitä helevettiin tuo itsesi syyttely. Opettele armoa itseäsi ja muitakin kohtaan.