Muistatteko, kun kerroin romahtaneeni?
Niin, olen nyt bulimikko. En onnistunut lopettamaan. Syön taas karkkia, suklaata, kakkua, nuudeleita...
Kommentit (18)
Joka päivä täällä romahtaa, tee pari holvikaarialoitusta niinjaksaa taas.
Olin 14, kun tämä alkoi. Täysi lapsi eikä kukaan auttanut silloinkaan. Nyt olen jo aikuinen ja itse vastuussa tekemisistäni, mutta kun en saanut tuolloinkaan apua... Miksi kukaan ei auta minua? Miksi kukaan ei välitä minusta?
Ap
Kyllä se siitä. Vaikeita aikoja elämämme koko Euroopassa. Hyvä että purat tänne oloasi. Pärjäät vaikka nyt onkin raskasta.
Ajattelette varmaan, että olen hirveä luuseri ja täysin paha ihminen, mutta... En mä oikeasti ole niin paha, haluaisin vain toisenlaisen elämän. Niin kai me kaikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin 14, kun tämä alkoi. Täysi lapsi eikä kukaan auttanut silloinkaan. Nyt olen jo aikuinen ja itse vastuussa tekemisistäni, mutta kun en saanut tuolloinkaan apua... Miksi kukaan ei auta minua? Miksi kukaan ei välitä minusta?
Ap
Välitetään sinusta. Jokainen suomalainen on tärkeä. Ketään ei jätetä.
Pelkään, että kohta hampaat tippuvat. Ne kestivät vuosien oksentelun, mutta kyllä kiille on kulunut. Nyt ei varmaan kauaa enää mene.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVälitetään sinusta. Jokainen suomalainen on tärkeä. Ketään ei jätetä.
Mutta mä voin silloin niin huonosti ja vanhempani tekivät minulle vaikka mitä kauheaa ja mua kiusattiin koulussa ja kaikki kyllä tiesivät, mutta kukaan ei tehnyt mitään
Ap
Jos et itse halua auttaa itseäsi niin miksi se kiinnostaisi ketäään muutakaan? Sinä siellä pääsi sisällä asustat ja ohjaat toimintaasi. Bulimiasta toipuminen on kuin toipuminen alkoholismista. Päivä kerrallaan. Jos päivä on liikaa, aloita minuutista tai tunnista. Ja ota selvää miksi syöt ja miksi oksennat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVälitetään sinusta. Jokainen suomalainen on tärkeä. Ketään ei jätetä.
Mutta mä voin silloin niin huonosti ja vanhempani tekivät minulle vaikka mitä kauheaa ja mua kiusattiin koulussa ja kaikki kyllä tiesivät, mutta kukaan ei tehnyt mitään
Ap
Lapsuutesi ei ehkä ollut täydellinen, mutta se on ohi. Muistot ovat vain muistoja, todellisuutesi nyt on se, millaiseksi sen teet. Päästä irti. Jos saisit tietää, että sulla on 1 kk elinaikaa niin uskon, että voisit päästää irti ja elää. Arvaa mitä? Niin voit nytkin, jos vain päätät!
Vierailija kirjoitti:
Jos et itse halua auttaa itseäsi niin miksi se kiinnostaisi ketäään muutakaan? Sinä siellä pääsi sisällä asustat ja ohjaat toimintaasi. Bulimiasta toipuminen on kuin toipuminen alkoholismista. Päivä kerrallaan. Jos päivä on liikaa, aloita minuutista tai tunnista. Ja ota selvää miksi syöt ja miksi oksennat.
Sinä et ymmärrä. En pysty lopettamaan, vaikka haluaisin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Voisipa joku auttaa. En jaksaisi tätä. Miksi taas?
Ap
Kumpi on ongelma: Bulimia vai karkkien syönti?
Juotko viinaa, tai poltatko tupakkaa? Aloita tupakointi, niin tuo herkkusyönti loppuu.
Tästä on vain yksi ulospääsytie. Surullista, että sen täytyy mennä näin.
Vierailija kirjoitti:
Juotko viinaa, tai poltatko tupakkaa? Aloita tupakointi, niin tuo herkkusyönti loppuu.
Tuo voi auttaa, koska usein johonkin addiktoituneet siirtävät se johonkin muuhun. Esim. himo hamstraajat alkavat uhkapelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi auttaa, koska usein johonkin addiktoituneet siirtävät se johonkin muuhun. Esim. himo hamstraajat alkavat uhkapelaamaan.
No en halua aloittaa tupakointia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelette varmaan, että olen hirveä luuseri ja täysin paha ihminen, mutta... En mä oikeasti ole niin paha, haluaisin vain toisenlaisen elämän. Niin kai me kaikki.
Ap
Kukaan ei ole täydellinen paitsi narsisti ja hänkin vain omasta mielestään. Joten heitä helevettiin tuo itsesi syyttely. Opettele armoa itseäsi ja muitakin kohtaan.
Voisipa joku auttaa. En jaksaisi tätä. Miksi taas?
Ap