Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kokenut sitä, kun narsisti yrittää viedä oman identiteetin?

Vierailija
27.04.2022 |

Se on oksettavaa, kun siihen joutuu. Mitään ei voi sanoa kenellekään. Kun ymmärrät tiedon kalastelun ja osaat olla hiljaa, he selvittävät jotain kautta, mitä teet, ajattelet tai suunnittelet. Jopa lapsuudenkokemuksesi ovat olleet narsistin omia eivätkä sinun omiasi, jos puhut niistä. Elämänvaiheesi tunteinesi ja ajatuksinesi ovatkin narsistin. Tässä vaiheessa on tietysti jo paljon muitakin ongelmia narsistin kanssa, mutta rääpiminen on yksi vaikeimmista sen takia, että he kehittävät pakkomielteen siitä syystä. Heidän tyhjästä olemisestaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tällaisia jopa useampi. En usko, että voivat saavuttaa sisäistä rauhaa, jonka olen saavuttanut. Esittävät nyt, että ovat kokeneet kauheita, niitä asioita, joita tekivät minulle. Narsismi on parantumaton sairaus. AP

Vierailija
2/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Narsisti diagnosoi sinut jos et kerro hänelle asioitasi tai vähintäänkin kerro kiltisti syytä välien katkaisulle henkisen, fyysisen ja seksuaalisen väkivallan jälkeen.

Uhriutuu henkisestä sairaudestasi kaikille jotka kuuntelevat ja itkee heille sitä, että narskun seura olisi uhrille parasta lääkettä mutta kun ei kelpaa. Hovi nyökyttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistin narsistin työpaikalla siitä että hän ei voinut olla mistään asiasta minun kanssa samaa mieltä vaan heti kyseenalaisti tai oli erimieltä. 

esimerkiksi jos puhuttiin tauolla heinz ketsupista hän heti kysyi miksi se muka on hyvää ja sanoi heti että esim. meira on parempi. keskustelu oli yleensä sellaista että. hän ei halunnut keskustella vaan pakeni henkisesti paikalta tuijottaen puhelinta.

sitten taas oman "hovin" kanssa kun joku kysi samaa niin kyllä! heinz toimii ja on hyvää. ja iloisena heitettiin läppää ja puhelin poissa.

hauskin tilanne syntyi kun hovin jäsen kysyi minun mielipidettä yhdessä asiassa ja olin samaa mieltä kuin hän. narsisti ei tiennyt tämän oman hovin jäsenensä mielipidettä niin hän joutui kiemurtelemaan koska pelkäsi että on eri mieltä väärän ihmisen kanssa. lopulta hän teeskenteli että ei tiedä.

Vierailija
4/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnistin narsistin työpaikalla siitä että hän ei voinut olla mistään asiasta minun kanssa samaa mieltä vaan heti kyseenalaisti tai oli erimieltä. 
esimerkiksi jos puhuttiin tauolla heinz ketsupista hän heti kysyi miksi se muka on hyvää ja sanoi heti että esim. meira on parempi. keskustelu oli yleensä sellaista että. hän ei halunnut keskustella vaan pakeni henkisesti paikalta tuijottaen puhelinta.
sitten taas oman "hovin" kanssa kun joku kysi samaa niin kyllä! heinz toimii ja on hyvää. ja iloisena heitettiin läppää ja puhelin poissa.
hauskin tilanne syntyi kun hovin jäsen kysyi minun mielipidettä yhdessä asiassa ja olin samaa mieltä kuin hän. narsisti ei tiennyt tämän oman hovin jäsenensä mielipidettä niin hän joutui kiemurtelemaan koska pelkäsi että on eri mieltä väärän ihmisen kanssa. lopulta hän teeskenteli että ei tiedä.

No ainakaan tuon perusteella ei kuulosta narsismilta. Ihmiset klikkiytyvät omiksi kuppikunnikseen kuten apinat yleensäkin.

Vierailija
5/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ymmärtää että olet eri kuin kukaan muu. Ajattele että sulla on rajat. Sulla on oma tahto. Sun sydän on sun sisällä, ei ulkopuolella eikä kenenkään muun.
Et tarvi hänen lupaansa välien katkaisuun. Se epäröittävä tunne johtuu vaan niitä hormoneista jotka se on sekoittanut. Vieroitusoireet kerrasta poikki.
Päätä että alat arvostaa itseäsi. Päätä ettet vastaa sille enää mitään ikinä. Päätä ja lukitse päätös.
YouTubesta löytyy paljon hyviä videoita aiheesta.

Vierailija
6/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Narsisti diagnosoi sinut jos et kerro hänelle asioitasi tai vähintäänkin kerro kiltisti syytä välien katkaisulle henkisen, fyysisen ja seksuaalisen väkivallan jälkeen.
Uhriutuu henkisestä sairaudestasi kaikille jotka kuuntelevat ja itkee heille sitä, että narskun seura olisi uhrille parasta lääkettä mutta kun ei kelpaa. Hovi nyökyttelee.

Minä sain jo lapsena "diagnooseja" narsisteilta. Narsisteja alkoi tulvia elämääni heidän kauttaan lisää. Diagnoosin sai aina, kun ei ollut saatavilla heidän käyttöönsä. Kyseessä oli alunperin perhe lähipiiristä. Yksi ensimmäisiä diagnoosejani oli tietysti kehitysvammaisuus. Minulta kysyttiin, tiedänkö, mitä on regressio. Että menen regressioon ja tyhmenen, koska -- uusi diagnoosi -- olen myös autisti. Ja jos olisin älykäs, tietäisin sanan, vaikka olen 4-vuotias. Perhe myös kerran kylässä ollessani alkoi ivata sanavalintojani. Perheen äiti pyysi minua kuvailemaan jotakin tilannetta ja vastaan siihen jotakin, johon hän vastaa takaisin, että sanoisitko kuitenkin, että tuo kukka on LUMOAVA eikä kaunis. "Kaunis... siis onpa tyhmä ilmaisu." Heidän pääpointtinsa olivat ne, että olen tyhmä... tai se kai oli se pointti, että minä olen tyhmä ja siinä se.

Vierailija
7/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan tuon perusteella ei kuulosta narsismilta. Ihmiset klikkiytyvät omiksi kuppikunnikseen kuten apinat yleensäkin.

hän sai työpaikan suhteilla. ei alan koulutusta, ei tehnyt töitä vaan piti ylipitkiä taukoja, delegoi työt muille, puhui paskaa muiden seläntakana, nolasi muita julkisesti, ei osoittanut mitään empatiaa, katsoi muita kuin heitä joista voi olla hyötyä nenän varttapitkin, hakeutui esimieskoulutukseen....

Vierailija
8/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain jo lapsena "diagnooseja" narsisteilta. Narsisteja alkoi tulvia elämääni heidän kauttaan lisää. Diagnoosin sai aina, kun ei ollut saatavilla heidän käyttöönsä. Kyseessä oli alunperin perhe lähipiiristä. Yksi ensimmäisiä diagnoosejani oli tietysti kehitysvammaisuus. Minulta kysyttiin, tiedänkö, mitä on regressio. Että menen regressioon ja tyhmenen, koska -- uusi diagnoosi -- olen myös autisti. Ja jos olisin älykäs, tietäisin sanan, vaikka olen 4-vuotias. Perhe myös kerran kylässä ollessani alkoi ivata sanavalintojani. Perheen äiti pyysi minua kuvailemaan jotakin tilannetta ja vastaan siihen jotakin, johon hän vastaa takaisin, että sanoisitko kuitenkin, että tuo kukka on LUMOAVA eikä kaunis. "Kaunis... siis onpa tyhmä ilmaisu." Heidän pääpointtinsa olivat ne, että olen tyhmä... tai se kai oli se pointti, että minä olen tyhmä ja siinä se.

kuulostaa tutulle...

olin 10 vuotta psykiatrisessa avohoidossa ja toinen vanhemmista narsisti.

Vierailija
9/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskuthan nyt varastavat toisten kokemuksia ja kertovat ne eteenpäin ominaan. Ihan kuin pienet lapset, jotka kertovat elokuvan juonen niin että he itse ovat olleet päähenkilön paikalla.

Olen itse lakannut kertomasta asioitani ihmisille, annan muiden olla ihan mitä mieltä ovat. Männä vuotenapa oli yksi entinen hovilainen kääntynyt, kun oli itse joutunut hampaisiin. Ei saisi olla vahingoniloinen, mutta olen silti. Kiva että joku näkee asian minunkin kannalta.

Vierailija
10/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, jota narskut seurailivat jo lapsena. Olin myös mm. "huolilapsi" ja tarvitsisin erityistä tukea elämässäni, pitäisi selvittää, voinko mennä tavalliselle puolelle kouluun vai erityispuolelle, ihmeteltiin, onko sinulla kavereita normaalisti... Vähän vanhempana mietin ääneen jotain lukiovalintaa ja yksi paikalla oleva alkoi kiljua ja sanoa, ettei Suomessa missään voi valita sellaista, vaikka voi... 

Vierailija
11/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte sekasin.

Vierailija
12/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut narsistivanhempi diagnosoi oitis aspergeriksi koska en välitä hänen seurastaan. Toinen narsisti teki tuota saivartelevaa sanoihin puuttumista ja kolmas teetätti työnsä muilla. Kaikkia yhdisti muiden ihmisten solvaaminen, pahanpuhuminen ja syytteleminen siitä mitä narsku itse tekee, sekä järjettömät mittasuhteet saava raivo ja riehuminen heidän itsensä asiallisesta kritisoimisesta.

Vierailija
13/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut narsistivanhempi diagnosoi oitis aspergeriksi koska en välitä hänen seurastaan. Toinen narsisti teki tuota saivartelevaa sanoihin puuttumista ja kolmas teetätti työnsä muilla. Kaikkia yhdisti muiden ihmisten solvaaminen, pahanpuhuminen ja syytteleminen siitä mitä narsku itse tekee, sekä järjettömät mittasuhteet saava raivo ja riehuminen heidän itsensä asiallisesta kritisoimisesta.

jos suvussa on pahaa oloaa ja myrkyllisyyttä kannattaa heti hieman katsella voisiko joku olla narsisti.

yleensä on asioita joita ei saa toiselle kertoa vaikka siihen ei ole suurempaa syytä. tavallaan luodaan turhia salaisuuksia.

Vierailija
14/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Heilläkin taisi olla asperger lapsi, jos en muista ihan väärin tilannetta ja henkilöä. En ole edes aiemmin osannut kyseelaistaa sitä.

Vierailija
15/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet narsistit vetivät sen työn teettämisen muilla niin pitkälle, että se oli ihmiskauppaa.

Vierailija
16/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte sekasin.

kehoitan alkamaan seuraamaan Amber Heard oikeudenkäyntiä. Akka on kirjaimellisesti ______

VARASTI assistenttinsa raiszzzaus kertomuksen ja kertoi sen omanaan!!

Kehitti väkivaltaa jota ei todellisuudessa tapahtunut, 2 poliisia juuri todisti EI MITÄÄN NAAMAVAMMOJA; MUSTELMIA; HAAVAOJA; PUNOITUKSIA, ollut kun menivät kotiinsa 911 soiton jälkeen.  Amber teki ne itse kun poliisit oli lähteneet ja otti kuvia. Nämä kuvat päätyi lööppeihin. FEIKKASI ITSE vammmansa!

valehtelee kokoajan. Kopioi Deppin VAATTEET oikeudessa, jopa kravaattia myöten. Heitti 2 viinapulloa Deppiin, toinen murskasi Deppin sormen, toinen osui seinänän, hajosivat, lasinsirut lattioille, hovimestari todisti koska joutui siivoamaan ne hajonneet pullot jotka meni säpäleiksi. Amber väitti että Depp itse olisi MURSKANNUT OMAN SORMENSA!!! (kyllä, kesken miljoonien Pirates of Caribian leffen??)  jne jne jne

Vierailija
17/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on ontto. Tyhjä. Turhempaa ei olekaan. Aivan mahtavaa että aiheesta puhutaan ja yhä useampi oppii tunnistamaan nuo loiset.

Vierailija
18/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kauan huomata ettei mielipiteilläni oikeasti ollut väliä, jos ne erosivat narskun mielipiteestä. Ne joko selitettiin samoiksi narskun kanssa tai sitten narsku nostatti riidan, jonka synnystä myös itse uhriutui. Lesoili suu vaahdossa muille saavutuksillani ja odotti kieli pitkällä todistustenjakoa. Mietti diagnooseja ja arvosteli elintapoja kun kirjoituksissa tulikin vain E:tä. Miten hänen "jatkeensa" voi olla niin huono, vaikka hän itse kuitenkin oli päässyt joskus läpi kansakoulusta ja amiksesta.

Vierailija
19/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu narsku on aina uhri. Jos hän tekee väkivaltaa muille, tekee se hänestä itsestään väkivallan uhrin mielestään. Jos hänen seuraansa ei halua, silloin välttelijällä on oltava jotain päässään vialla. Selittelee syyn pois itsestään hovin avulla. Hän ei voi olla huono vanhempi koska sisarukset ovat väleissä hänen kanssaan.

https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismi/narsisti…

Vierailija
20/28 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras päätös ikinä oli pistää välit poikki henkisesti sairaaseen lapsuudenperheeseen <33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi