Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamutv:n kannabiskeskustelu?

Vierailija
27.04.2022 |

Sattuiko joku katsomaan maikkarin aamutv:n kannabiskeskustelua? Jos nyt ei mietitä esiintyjien puoluetaustaa sinällään, niin kumpi näkemys saa sinun kannatuksesi? Perustele. Samalla pieni kysely, kumpi mielestäsi esiintyi asiallisemmin ja perusteli kantansa paremmin, persunuori vai vihreänuori. Asiallista keskustelua kiitos.https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kannabiskeskustelu-leimahti-jalleen…

Aamutv:n kannabiskeskustelu?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta saisi olla keskustelua enemmän. Ihan asiallisia olivat molemmat. Ei niin jyrkkää suhtautumista mitä näkee kansanedustajien puheissa. Silloin harvoin kun suostuvat asiasta keskustelemaan.

Vierailija
2/6 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus Pennanen sinne hourailemaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrus Pennanen sinne hourailemaan .

Kuka ja mikä hän on? 

Vierailija
4/6 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa, sanon vain että en hyväksy sitä että minua sakotetaan siitä että kasvatan itselleni lääkettä.

Vierailija
5/6 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa katsoa, sanon vain että en hyväksy sitä että minua sakotetaan siitä että kasvatan itselleni lääkettä.

Minä en hyväksy sitä että itseen kohdistuva teko on mukamas rikos. Sehän on oma valinta.

Vierailija
6/6 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen (siis se vihreiden edustaja) puhui tosi epäselvästi, puhe liian nopeaa ja puhui toisen päälle. En kyllä ole kummankaan puolueen äänestäjä. Persunuori esitti asiansa selkeämmin.