Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mekkala ostoksista

Vierailija
27.04.2022 |

Ostin hyvä hyvyyttäni vanhemmille sukkia, koska ne olivat hyviä eikä myymälästä löydyä. En käsittänyt, että yhdestä sukkaostoksesta tulee itselle näin paha mieli. Olin itse ajatellut, että ilahdun heitä ja annan hyviä sukkia, kun aina valittavat, että menevät puhki.

Sovitimme vielä sukkia yhdessä ennen ostoa, kun minulla samanlaiset.
No sitten annoin ne, niin toinen sitten huuli mutrulla, että voi kuule, ei nämä hänelle sovi, vaikka oli juuri samanlaisia ja samaa koko sovittanut ennen ostoa!

Ja sitten vaati, että missä lasku että hän maksaa. Sanoin, että ei tarvitse maksaa. Hän sitten istuu kädet puuskassa ja työntää sukat pois, että ei halua niitä. Sanoin että ihan sama, vien ne sitten johonkin keräykseen.

Onko tällainen käytös korrektia? Tuli jotenkin ahdistunut ja paha mieli, kun ostamani lahjat eivät miellyttäneetkään ja niistä olisi väen vängällä pitänyt maksaa, vaikka sanoin, ettei tarvitse. Siinä sitten riideltiin rahasta ja iloisuus koko tapahtumasta oli tiessään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä vanhempien ihmisten kursailua. 

Täällä suunnalla vähän eri ongelma. Ostan yleensä  kirppareilta vaatteet ja aina uudenveroista eli ei kulumia einä nypyn nyppyä. Itse asiassa vain sellaisia, joista ei erota onko uusi vai käytetty. Vuosien varrella äidillekin ostanut vaikka mitä. Nyt kun muistisairaus on edennyt, piilottaa kaiken ihan heti jonnekin vinttikomeroista tai muista kaapeista ja niitä ei sitten ikinä löydy. Päätin, että ei enää kannata hankkia uusia. Etsin sitten kesäloman aikana kaikki tavarakätköt ja siirtelen hetkeksi oikeille paikoilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla