Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komponenttipulan vuoksi uusiin Ladoihin ei asenneta enää ABS-jarruja

Vierailija
27.04.2022 |

Toivottavasti myös turvavöiden ja turvatyynyjen komponentit loppuvat Togliattin tehtaalta.

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarrut ladassa on muutenkin elegance varustetasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, Youtubeen tulee lisää hauskoja venäläisiä kolarivideoita!

Vierailija
4/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän nyt muualla maailmassa helpottaa komponenttipula, kun niitä ei tarvitse Venäjälle viedä.

Vierailija
5/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalinoissa ennen abs-aikaa taisi jarrut olla takapainoisia, niinhän tubessakin monella kojetaulukameravideolla venäläinen kolarisuma alkaa kun Kalina jarruttaa, takajarrut lukkiutuvat ensin, auto lähtee lapasesta ja sitten alkaa romua levitä tielle...

Vierailija
6/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosimies ei tarvitse tuollaisia jarruja. tuolla ei ole vaikututa suomalaisiin auton ostajiin, kun kaupankäynti on naapurimaan kanssa käytännössä pysähtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABS on turha varuste, jos osaa itse jarruttaa.

Vierailija
8/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja länsiautot hajoaa siellä kun ei saa tarpeeksi laadukasta öljyä. Mutta "ei Venäjä tarvitse länttä mihinkään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne pysty rakentamaan enää muuta kuin alkuperäistä Nivaa (45 vuotta vanha malli).

Vierailija
10/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta myös jarrut on tarpeeton ominaisuus.

Jessus sentään, Venäjä ei osaa valmistaa edes ABS-jarruja, vakiovaruste autoissa 30 vuotta. On siinä todellinen talouden jättiläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes ollut jarruja minkäänlaisia?

Vierailija
12/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne pysty rakentamaan enää muuta kuin alkuperäistä Nivaa (45 vuotta vanha malli).

Alhaisen eliniän odotteen vuoksi kaikki Nova-osaajat lykkää jo horsmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladan lattiaan reikä niin voi itse jarruttaa. Teknik.

Vierailija
14/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi upeaa jos saisivat kanttiladan takaisin tuotantoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi upeaa jos saisivat kanttiladan takaisin tuotantoon.

Ei taida onnistua, liian nykyaikaista tekniikkaa, jota eivät pysty itse tuottamaan.

Vierailija
16/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hauskoja koelautakamera videoita You Tubeen kun porukka vetää jarrut lukossa punaisia päin.

Vierailija
17/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä jarruja ennenkään ollut. Muutamaa mallia testantannut ja lisäominaisuuksi kyllä oli. Paljon jännempiä kuin länsiautot. Mummon Samarassa n 80km vauhdissa tuntui, että koko hötskä hajooaa käsiin ja melu sen mukainen. Alamäkeen kulki 130km.

Vierailija
18/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkolämmitin, abs-jarrut, suksuboxi ja nastarenkaat muutamia täysin turhia autotarvikekauppiaiden autotehtaille kauppaamia turhakkeita. Vetokoukkuakaan ei oikeasti käytetä ja paljon halvempaa on vuokrata kympin tunti pakettiauto. Mainitsinko tehokkaan moottorin, kun nopeudet suomessa on uudellamaalla keskimääärin 60 km/h.

Vierailija
19/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, Youtubeen tulee lisää hauskoja venäläisiä kolarivideoita!

Noita kun katselee, niin voisi olettaa 1/3 olevan kännissä, 1/3 sokeita ja 1/3 molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan