Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysasiaa!

Vierailija
07.10.2006 |

Kuinka kauan noin kolmikuukautinen vauva syö rintamaitoa?

Omani ei syö kuin muutaman minuutin kerrallaan ja sitten alkaa huutaminen.

Ennen viihtyi pitkään. Kuinka kauan pitäisi olla ennenkuin tarjoaa toisen rinnan, että sää myös sen paremman takamaidon?

Kai tässä on kohta pulloon tartuttava.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk on rintaraivareita. Sitkeesti vaan ni kyllä se kelpaa ku tarpeeks nälkä tulee.

Vierailija
2/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan tämä kausi kestää?!

Mä ajattelin jos olen tehnyt jotain " väärin" .

Neuvolassa käskivät antamaan jo ihan soseita.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti oli se mistä ei valu mitään ellei ime. Sori ku ei nyt muistu nimi mieleen. Ei se pullo pakosti tarkota että ei rinta enää kelpaa. Mutta helpompaahan se ilman pullojen keittelyä on.

Ja maito EI ole loppumassa kun tulee tiheenimun-kausi:) Tilaa vaan tarpeeks maitoa.

T:2

Vierailija
4/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ei siellä neuvolassa voi noudattaa nykysiä suosituksia? Siis 6kk täysimetystä!

En muista kuin kauan meillä on lapsilla noi raivarit kestäny. Helpottaa kyllä, usko pois.

T:2

Vierailija
5/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS haluaa imettää, sitä pulloa ei yksinkertaisesti pidä kaivaa esiin. Luottakaa itseenne äidit hyvät, kyllä sitä maitoa tulee eikä se lopu kun sitä on kerran alkanut tulla, ellette ala sohlata lisämaidon kanssa. Ja täysimetystä 6 kk, soseet ennen sitä on terveelle, täysaikaiselle lapselle täysin turhia.

Vierailija
6/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopiossa ainakin annetaan lisämaitoa pullosta heti... mun lapselle tarjottiin, ja kun se ei huolinu kätilöt huolestu että nyt on jotain vialla kun lapsi ei syö (oli niin pienikokonenkin). verikokeita otettiin ja sitten ne tädit tuli häämästyneinä, että kai se saa rinnalta tarpeeks...

olis ns. ongelmaosastolla, missä paljon keisarinleikkaus ym. tapauksia. siellä en nähnyt yhtään vauvaa, jolla ei olisi ollut pulloa. tosin käytäntö vaihtelee. samoin meille annettiin heti tutti... toisaalla ilmeisesti sen käyttöön suhtaudutaan aika kielteisesti...

mulla ei ollut muistaakseni tytön kanssa hirmu tisuraivareita, ruoka on maistunut aina hyvin...

tsemppiä vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä