idan pikkusiskolle nimi
Esikoinen on siis Ida Katarina. MItä mieltä olette Kia nimestä?Kia Karolina on yksi vaihtoehto. Pidämme myös Emiliasta, mutta mikä siihen sopisi toiseksi nimeksi? Itse pidän nimestä Iris Isabella, mutta miehen mielestä kammottava. Entäpä Sini Saga tai Sini Sofia. Toisaalta tykkään tuosta Kiasta, mutta toisaalta makustelen sitä vielä. Onko se sittenkin liian lyhyt ja ikäänkuin pelkkä äänne? Kommentoikaa ja ehdotelkaa lisää....
Kommentit (8)
Emilia on myös ihana ja sopis kivasti Idan siskolle, joten ehdotanpa Emilialle 2.nimeksi:
Emilia Evelina
Emilia Aurora
Emilia Karolina
Emilia Elvi(i)ra
Emilia Eerika
Emilia Vilhelmi(i)na
Emilia Annika
Emilia Anni(i)na
Emilia Henrietta
Emilia Henrika
Myös Sini Sofia on kaunis..ja Iris Isabella..entäpä Saga Sofia???
-Itselleni tuli siis otsikosta mieleen Anna. :)
Kia Karolina on ihan hyvä vaihtoehto, eikä Emiliassakaan mitään vikaa ole. Mulle Kia on ihan oikea nimi, ei pelkkä äänne (aika hassu ajatus!). Liian lyhytkään se ei ole. Äänteellisesti sillä on mittaa aivan saman verran kuin isosiskonkin nimellä (ja hei! Niin myös kirjainmääräisesti! ;) )
Emilia Iris Isabella on minustakin kaunis nimi, mutta jos se on miehestäsi kammottava, kannattaa ehkä jättää antamatta.
Emilia Sini Saga ja Emilia Sini Sofia olisivat oikein kauniita nekin, mutta Sini on selkeästi suomalainen, mikä minun mielessäni sotkee hakemaanne ruotsalaista vaikutelmaa (pitkät vokaalit kirjoitetaan lyhyinä).
Mikä on Idan toinen nimi?
Kiia Karoliina oli meillä ehdolla tytön nimeksi mutta syntyi poika.
Kiia on mukavan reipas nimi.
Emilia (tai Emilja) Evelina olisi myös hyvä vaihtoehto.
ja myös minusta tuo Iris Isabella olisi upea nimi, mutta ei sitä voi tietty vastoin miehen tahtoa ajatella laittavansa...
muita kivoja i:llä alkavia olisi esim: Ilona, Ines, Inkeri.
meillä myös Ida esikoinen ja kakkosesta olisi tullut Alva jos hän olisi ollut tyttö:), vaan ei.
Pidän paljon Ida nimestä, ja siskolleen antaisin nimen Eva tai Lilia. Jo ehdotettu Anna on myös tosi kaunis!!
Itse en pidä Kia-nimestä, mutta se on makuasia, monet tykkäävät. Karolina on kyllä aivan ihana nimi, nimenomaan näin yhdellä i:llä kirjoitettuna.
Entäs Sini Saga Sofia?
Tai Saga Sofia?
Tai
Emilia Karolina
Emilia Alina
Emilia Alisa
Saga Emilia
Sini-Emilia
Emilia Sofia
Sofia Emilia
Tai Sofi?
Sofi Emile