Pillun venytys, hot or not..
Harva nainen tuntuu tykkäävän siitä, että mitään kovin syvälle työnnetään (ainakaan pilluun), niin mites sen venytys sitten, tuntuuko paksu tavara pillussa hyvältä? Ärsyttää kun puoliso ei halua käyttää mitään semi paksuja dildoja tai muuta mikä venyttäisi pillua kivasti, se vaan näyttää niin seksikkäältä kunnolla täytettynä. Enkä nyt puhu mistään et pitäs työntää nyrkki pilluun, vähä isompaa vaan, tyyliin hk:n sininen..:)
Kommentit (12)
Mun puoliso pitää venytyksestä ja usein hamuaa lisää sormia sisäänsä. Olen sovitellut lopulta koko kättä pilluun (kuin myös pyllyyn) runsaan liukkarin kera. Mutta pillun pohjaan sattuu jos liian syvälle työntää, sivusuunnassa venytys on se mitä hän haluaa. Mutta ei hänen pillunsa silti löysä ole, päinvastoin.
M44 kirjoitti:
Mun puoliso pitää venytyksestä ja usein hamuaa lisää sormia sisäänsä. Olen sovitellut lopulta koko kättä pilluun (kuin myös pyllyyn) runsaan liukkarin kera. Mutta pillun pohjaan sattuu jos liian syvälle työntää, sivusuunnassa venytys on se mitä hän haluaa. Mutta ei hänen pillunsa silti löysä ole, päinvastoin.
Kuulostaa ihan normaaleilta sex-touhuilta.
Kyllä mä isohkon kalun tai dildon otan pilluun mielelläni. Mutta sitten kun on liian iso, niin se vaan on liian iso, eikä tunnu hyvältä. Seksin on tarkoitus olla mukavaa ja tuottaa mielihyvää. Eikä siis olla inhottavan tuntuista. Eikä asiaa muuta se, että jotain miestä sattuisi tuollainen asia ärsyttämään.
Ei tunnu. Ärsyttää kun miehet ostelevat lahjaksi isoja dildoja. Normaalin peniksen kokoinen on paras. Kerran kun sellaista jättidildoa laitettiin pilluuni niin tuli flashback synnytyssalista. Ei kovin seksikästä. Tietysti naisia on erilaisia.
Mä olen niin tiukka, että isot vaan sattuu. Venytys sattuu, en voi rentoutua. Normaali kalu on just sopivan paksuinen ja venyttää riittävästi, oikein märkänä ollessani menee 2 sormea sisään, muuten mies tyydyttää mua yhdellä sormella.
Millekään silikonilelulle en lämpeä, kuivun kuin sahara kun noita on joskus ostettu ja yritetty käyttää. Liukkarikaan ei auta, kun psyyke ei ole enää mukana touhussa.
Jos mieheni suuttuisi tai närkästyisi mulle tosta, niin se olisi hänen ongelmansa. Mä haluan miestä, en synteettisiä materiaaleja.
Kiinnostais kokeilla fistata pimppaa. :) Tai miksei myös pyllyäkin jos nainen sitä haluaa. :)
Kyllä tykkään venyttelystä, mutta en hirveän syvälle ota se ei tunnu hyvältä.
Erityisesti oikein isot geishapallot tuntuu hyvältä. Etenkin kun vetää ulos, se venyminen sillon on ihan parasta!
Tykkään venyttelystä, minulta löytyy pumpattava tappi (varmaan jotkut kokeneemmat käyttää anaalissa), jolla välillä venyttelen pilluani. Tuntuu ihanan intensiiviseltä se venyttävä tunne sisällä, haaveena olisi saada fistausta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään venyttelystä, minulta löytyy pumpattava tappi (varmaan jotkut kokeneemmat käyttää anaalissa), jolla välillä venyttelen pilluani. Tuntuu ihanan intensiiviseltä se venyttävä tunne sisällä, haaveena olisi saada fistausta.
Itsellä oli joskus myös, oli kyllä kiva! Täytyykin ostaa uusi lelu.
Ei kiihota. Normaalikokoinen kulli on paras, kaikenlaiset fistaamiset sun muut käy jo melkein väkivallan rajoilla.
Ja tämä on vain minun oma mielipiteeni (n43), jos joku siitä tykkää niin antaa mennä.
Omasta mielestäni se vain sattuu.
Me ei itse vaginaa laajenneta mutta sisemmät häpyhuulet on lävistetty ja venytetty ulos häpyraosta.