Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko sinulla arpia polvissa?

Vierailija
25.04.2022 |

Onko sinulle jäänyt polviin arpia? Pääasiassa lapsuuden pyörällä kaatumisia ym. ajattelen.

G: Onko sinulla arpia polvissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useita, mulla on onneksi tosi hyvä ihonlaatu ja vanhat arvet näkyy hyvin himmeänä iholla, raskausarvet myös on hävinnyt painon laskiessa...

Vierailija
2/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin lapsena pyörällä hiekkatiellä, ja vaikka isoa haavaa puhdistettiin niin jotenkin ihon alle jäi pieni hiekanmuru joka tietysti näkyy siinä edelleen 20 vuotta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä kaatumisista ja autokolarista useista lasinsirpaleista. Kaikki samassa jalassa.

Vierailija
4/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsuudesta iso arpi toisessa polvessa asfaltille kaatumisesta. Kaikkein pahin ja laajin haava ja asfaltti-ihottuma tuli aikuisena, kun kaaduin pyörällä. Se kuitenkin parani täysin jälkeä jättämättä rasvataitoksen ansiosta, vaikka puolen kämmenen kokoinen vereslihalla ollut alue tihkui pitkään jotain kudosnesteitä tai mitä lie.

Vierailija
5/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvilumpio murtui kolarissa muutama vuosi sitten. Edes iho ei mennyt rikki, mutta leikkauksesta jäi parikymmensenttinen arpi.

Vierailija
6/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Lapsesta asti monen moista, 

viimeisin 45v.

Vierailija
7/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on polvessa arpi, kun kaaduin ehkä 10-vuotiaana. Olen kaatunut aikuisenakin. Käsi murtui, mutta ei tullut naarmuja.

Vierailija
8/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi äänestää kun arpia on useampi kuin yksi ja useammalta ikäkaudelta.

Vierailija
9/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On useita, mulla on onneksi tosi hyvä ihonlaatu ja vanhat arvet näkyy hyvin himmeänä iholla, raskausarvet myös on hävinnyt painon laskiessa...

Näkyvätkö raskausarvet myös polvissa?

Vierailija
10/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, lapsuuden kaatumisista ja aikuisiältä operaatioista. Ei haittaa lainkaan.

Vierailija
11/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskus teininä ne hävetti, mutta näin myöhemmin on ollut huvittava muistella lasten kanssa mistä mikäkin jälki on tullut; iso kolmio käsivarressa, kun uunin luukku hajosi kannakkeesta ja läppäsi käsivarteen-stoori on hyvä muistutus aina lapsille, miksi ei mennä omineen koskemaan uuniin tai takkaan.

Tai että kissa saattaa kopata kynsillä, jos sitä härnää. Itsellä tosin oma kissa kehräsi nätisti sylissä ja siinä leipoessaan tassuilla nipistikin kynsillä housujen läpi, niin että jäi kynnenjäljet, jotka näkyvät vielä näin 15v jälkeenkin.

Vierailija
12/12 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yksi lapsuudessa tullut, yksi teininä tullut ja yksi aikuisena tullut. Kaikki samassa polvessa.