Enää reilu viikko pohjoismaisen työvoimapalvelunmallin alkamiseen! :)
Työtön, katsele jo valmiiksi työpaikkoja, minne hakea, jotta saat työnhakuvelvoitteen täytetyksi. Sitten on ihan turha kiukutella, kun malli on jo käytössä! Säännöt ovat olleet selvillä jo pitkään, joten silloin ei voi enää vedota siihen, ettei olisi tietänyt tai ettei olisi osannut toimia vaaditulla tavalla.
Turhaan myöskään minulle tässä ketjussa kiukuttelette, sillä minä en ole tuota mallia luonut, enkä sen käyttöönotosta päättänyt.
Kommentit (10)
Kuka valitsee sitten luvatta malleja suomeen ja eurooppaan?
Mitäs ne työttömien hakemiset ap sulle kuuluu, pidä huoli omasta elostasi. T: työtön hyvin toimeentuleva
Itsekö tässä pitää päättää montaako työpaikkaa hakee kun te toimistosta ei kuulu mitään vaikka kuukausi sitten jo rastitin edelliset tehtävät.
Saako bonuspisteitä jos hakee töitä vaikkei ole työtön?
Vierailija kirjoitti:
Saako bonuspisteitä jos hakee töitä vaikkei ole työtön?
Saa ja sinä voit sitten lahjoittaa bonukset jollekin työttömälle.
Minulle tuli ilmoitus, että työnhakuni jatkaa entisenlaisen elokuulle, ja vasta sitten ilmeisesti alkaa tuo. Mutta eihän siinä sen kummempaa, ottaa vaan avoimien työpaikkojen listasta sattumanvaraisesti 4 oman alan tai soveltuvan työtä ja laittaa viikon välein niihin liukuhihnahakemukset. Ei tuohon tuhraudu yhteensä aikaa kuin vartti kuukaudessa.
Rúnkkaatsä AP näille työttömyysjutuille?
Vierailija kirjoitti:
Rúnkkaatsä AP näille työttömyysjutuille?
Sama aloitus ties monettako kertaa. Vastaus kysymykseesi on ilmiselvä kyllä.
Karenssi lyhenee puoleen ja voin vihdoin irtisanoutua! Se parasta. Työpaikkoja oon nytkin hakenut 7 reilun viikon aikana, joten ei ole ongelma.