Oletko matkustanut Latviassa?
Kommentit (10)
Riikasta lähijunalla Jurmalan rannalle, pitkä hiekkaranta, katso kartasta.
Niin hulluksi en vielä onneksi ole tullut. Vinkki Riikaan ja muualle Latviaan, Liettuaan, Virolandiaan: paras pysyä poissa. Jos haluat käydä ihmisten ilmoilla, käy vaikka Saksassa. Tai Italiassa.
Riika, se suomalaisten vara-tallinna. Keskustassa synkkiä kreivi dracula-rakennuksia, hyviä ravintoloita ja baareja kyllä.
Olen useamman kerran, Riika on mukava. Netti on väärällään vinkkejä.
Varo varkaita. Jurmala on hieno. Varaa aikaa matkalle lentoasemalla-kaupungilla on pahoja ruuhkia-myöhästyimme lennolta-halpamatkasta tulikin tod. kallis.
Riikasta edullinen bussiyhteys Tallinnaan-matka kestää yön yli.
Olen. Ihania linnoja, kartanohotelleja, luontokohteita. Hyvää ruokaa. Riikasta ja Jurmalasta on hyvä aloittaa
Ehkä oon kymmenen kertaa käynyt. Riiasta bussimatka Tallinnaan kestää muuten 4,5 tuntia eikä yön yli.
Vanhan kaupungin ulkopuolella on hyviä ravintoloita. Ja jotenkin hassua, että vierekkäin on niin eri aikakauden rakennuksia: voi olla neuvoajan talo, sen vieressä Latvian itsenäisyyden ajalta funkkisytalo, sitten aivan lähellä jugend-talo yms.
Vierailija kirjoitti:
Varo varkaita. Jurmala on hieno. Varaa aikaa matkalle lentoasemalla-kaupungilla on pahoja ruuhkia-myöhästyimme lennolta-halpamatkasta tulikin tod. kallis.
Riikasta edullinen bussiyhteys Tallinnaan-matka kestää yön yli.
No ei todellakaan kestä bussimatka yön yli. Bussimatka Tallinnasta Riikaan kestää noin neljä ja puoli tuntia.
Ajoin autolla Tampereelta Jurmalaan. Hienot rannat ja mukava paikka. Kannatti käydä.
En ole