Mokasin... Koru jäi hoidon luo enkä saa yhteyttä häneen
Auttakaa pliis... Tärkeä koruni jäi yhden illan jutun luo enkä saa yhteyttä häneen koska ei oo ku jodel-viestit, eikä hoito vastannut mulle kun ilmoitin että pääsin kotiin hänen luotaan (ehkä blokkasi mut, lol). Lisäksi sain nyt bännit jodeliin koska postasin paljastavia kuvia itsestäni eli en ees pääsisi enää kirjoittamaan hänelle ainakaan viikkoon. Ko. tyyppi on varattu, joten en oikein voi mennä oven taakse plus en oo varma, mikä asunto... En ees tiedä tyypin nimeä eikä hänkään mun... Tiedän, oon tyhmä ja nolo, mut miten saisin korun takaisin, ideoita?
Kommentit (15)
En saanut edes paljaalla, whaaaat? T. AP
No kai nyt muistat missä hän asuu. Mene ovelle koputtelemaan.
Hoitosi varmaan ripustaa korua puolisolleen tällä hetkellä 😆
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt muistat missä hän asuu. Mene ovelle koputtelemaan.
No en ole varma koska oli pimeää ja monta rappua talossa. Ja tosiaan on varattu, en kai voi ovelle vaan mennä jos kumppani tulee avaamaan? En halua draamaa. T. AP
Vierailija kirjoitti:
En saanut edes paljaalla, whaaaat? T. AP
Rahan näytät muistavan muttet kumin käyttöä!
Jos kumppani tulee avaamaan, kysyt ihmeissäsi että missä Maija on. Kun saat kummastuneen katseen, tutkit oven numeroa tarkemmin ja naurat että oletkin väärässä kerroksessa/rapussa ja pyydät anteeksi ja poistut.
Miksi et vain mene hoidon luo?? Tiedät kuitenkin missä asuu. Jos ei ole kotona, jätä vaikka lappu postiluukusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani tulee avaamaan, kysyt ihmeissäsi että missä Maija on. Kun saat kummastuneen katseen, tutkit oven numeroa tarkemmin ja naurat että oletkin väärässä kerroksessa/rapussa ja pyydät anteeksi ja poistut.
Tää vois olla hyvä... Pitää koettaa kerätä rohkeutta... T. AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain mene hoidon luo?? Tiedät kuitenkin missä asuu. Jos ei ole kotona, jätä vaikka lappu postiluukusta.
Siksi koska asuu puolisonsa kanssa enkä halua että puoliso tulee avaamaan oven tai on kotona. Ja jos jätän lapun niin sekin varmaan tavoittaa sen puolison kun en tiedä tän tyypin nimeä että voisin laittaa kuoreen nimen jne. T. AP
Odota kunnes pääset jodeliin. Kyllä se takas tulee.
Vierailija kirjoitti:
Odota kunnes pääset jodeliin. Kyllä se takas tulee.
Toivotaan... Vaikka tyyppi ei siis oo vastannu mun viestiin jonka lähetin tosiaan just ennen bännejä... Ja muita viestejä on kuitenki tullu tässä läpi bännien aikana, en vaan pääse niihin itse vastaamaan... Mut jos en saa häntä bännien jälkeen kiinni jodelissa niin sit ei kai oo muuta vaihtoehtoa ku mennä koputtelemaan niihin reppuihin... Argh... T. AP
Tiesitkö, että herpes ja kondylooma tarttuvat vaikka käyttäisi kondomia? Voimia pettäjän puolisolle.
Tai sit sun täytyy vaan hyväksyä, että se koru on mennyttä.
Sen 100 euron täytyy riittää siitä illasta. Lopeta kiristäminen ja valehtelu!!