En käynyt tänään ulkona ollenkaan :D
Kommentit (15)
Mulla on puolen vuoden sisään ollut lukemattomia päiviä, kun en ole käynyt ulkona ollenkaan ja tämä alkaa vähitellen jo kauhistuttaa. Nykyisin työkin on kotona. Käyn kerran viikossa kaupassa. Olen muuttunut ihan apaattiseksi eikä mikään huvita. Mitä kauniimpi päivä, sitä syvemmälle peiton alle tekisi mieli ryömiä. Pilvisenä tai sateisena päivänä mököttää paremmalla mielellä neljän seinä sisällä.
Yritän tässä potkia itseäni vähän enemmän ulos.
Älä käy huomennakaan.
:D:D:D:D:D:D:D
Kävin ulkona viimeksi viikko sitten lauantaina. Välillä onnistun olemaan parikin viikkoa astumatta ulko-ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ulkona viimeksi viikko sitten lauantaina. Välillä onnistun olemaan parikin viikkoa astumatta ulko-ovesta ulos.
Siis ihmeellistä miten vähällä liikunnalla jotkut voi elää. Eikö sulle tule muka mitään oireita esim. ala selkää tai jalkoja kolottaa jos et käy edes reippaalla kävelyllä päivittäin?
Kuule diagnoosia pukkaa, jos muut tietää, että olet ollut vaan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puolen vuoden sisään ollut lukemattomia päiviä, kun en ole käynyt ulkona ollenkaan ja tämä alkaa vähitellen jo kauhistuttaa. Nykyisin työkin on kotona. Käyn kerran viikossa kaupassa. Olen muuttunut ihan apaattiseksi eikä mikään huvita. Mitä kauniimpi päivä, sitä syvemmälle peiton alle tekisi mieli ryömiä. Pilvisenä tai sateisena päivänä mököttää paremmalla mielellä neljän seinä sisällä.
Yritän tässä potkia itseäni vähän enemmän ulos.
Mitä kauhistuttavaa siinä on. Ai niin, jos muutut siitä apaattiseksi niin sitten. Mut jos ei, niinku minä, en näe suurta ongelmaa. ItElläni viikossa ehkä n. 2 päivää, että en poistu terassia kauemmas.
Mäkin viimeksi ulkona eilen. Kävelin jalat muussiksi kun kävin asioilla kaupungilla!
On mullakin viikossa 1-2 päivää kun en käy ollenkaan ulkona. Ruokaa kun on tarpeeksi niin ei tarvii käydä ruokakaupassa. Tuuletin kyllä niinä päivinä kotona.
M28
Mä lojuin yhdessä vaiheessa niin paljon kotona että mun hermosto varmaan tottui siihen vaaka-asentoon ja heikotti esim. kaupassa. :D Ihan kauheeta. Olin ihan hyvässä kunnossa kyllä kun tein kaikenmaailman kotitreenejä mutta silti, ehkä joku verenpainejuttu tms. Kyllähän kroppa pyrkii aina sopeutumaan vallitseviin olosuhteisiin. Iski myös jonkin asteinen sosiaalisten tilanteiden pelko kun oli niin paljon yksinään. Äkkiä sitä onneksi kuitenkin tottuu normaalimpaa elämään mökkihöperöinnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmeellistä miten vähällä liikunnalla jotkut voi elää. Eikö sulle tule muka mitään oireita esim. ala selkää tai jalkoja kolottaa jos et käy edes reippaalla kävelyllä päivittäin?
Sitä varten lääkäriltä saa lääkkeitä jos alkaa liikaa kolottaa. Ei tässä nyt jaksa joka päivä ulkona ravata. Varsinkaan talvella kun on kylmää. Silloin menee helposti viikko sisällä kun ostaa kerralla tarpeeksi ruokaa.
eipä tuolla ulkona ole useinkaan mitään, en minä lenkkeilystäkään saa oikein mitään, samat tylsät maisemat joka kerta, kyllä ne siellä pysyy vaikka ei joka päivä ulkona kävisikään...
Minulla taas alkaa joka ikinen aamu sillä, että kello kuuden aikaan lähden koiran kanssa reilun tunnin lenkille.
Sama, just totesin että miks menisin ku ei huvita! Huomenna sitten!