Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävuodet 30-40 menee salamannopeasti

Vierailija
23.04.2022 |

Mistä johtuu että aika alkaa yhtäkkiä mennä niin nopeasti tuossa iässä? Meneekö 40-50v vielä nopeampaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee sitä nopeampaa mitä vanhemmaksi tulee.

Ihan kamalaa. :/ Just täytin 31 ja kohta oon jo 40.

Vierailija
2/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten viisikymmentä ja yhtäkkiä onkin jo kuusikymmentä sekä toinen jalka haudassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. 43v aika hidastuu taas jossain määrin. Etsitään nuoruuden lähdettä. 

Vierailija
4/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin 28 ja nyt 41. Vuodet vaan menee jonnekin. Johtuukohan vuosien "lyheneminen" siitä, että muisti huononee eikä muista vuodesta yhtä päljon kuin ennen😄?

Vierailija
5/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just olin 28 ja nyt 41. Vuodet vaan menee jonnekin. Johtuukohan vuosien "lyheneminen" siitä, että muisti huononee eikä muista vuodesta yhtä päljon kuin ennen😄?

Ei vaan elettyä elämää on takana yhä enemmän. Siihen verrataan.

5-vuotiaana mietin että 20-kertaa tämän mittainen aika ja saatan olla vieläkin elossa... ei jumalauta.

Vierailija
6/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanopa muuta. Ainakin itselle kävi just näin, sillä vielä ennen 30 ikävuotta tuli opiskeltua, valmistuttua ja löysin jopa töitä valmistumisen jälkeen. Pari ekaa työvuotta meni vajaa 30 vuotiaana, jolloin työ oli vielä uutta, ihmeellistä ja mielenkiintoista. Vaikka työnantaja on vaihtunut useamman kerran vuosien varrella, tuntuu kuitenkin, että päälle 30 vuotiaana tai viimeistään 35 vuotiaana "kaikki" nähty tuolla saralla. Vuodet vaan vierii eteenpäin... ikää päälle 40 ja "hetken" päästä 50 mittarissa. Lapsena on niin paljon kaikkea uutta ja uusia kokemuksia, jolloin aika tuntuu paljon pidemmälle.

Vierailija
7/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kymmenen vuotta tuntuvat menevän parissa-kolmessa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi