streptocokki agalactige vai miten kirjoitetaan ja kefexin 500mg 1x3
Onko muilla ollut tällasta lääkitystä, mulla oli alkuraskaudessa enterokokki, nyt streptokokki ja kuukausi sit toi sama streptokokki ja oli eri lääkitys, tuntuu vaan aika voimakkaalta toi kefexin 1x3 päivässä. Siis pissatulehduksesta kyse ja sit vielä terkkari sanoi et ketoaineita oli, mitä toi ketoaineet meinaa. Sokerirasituksessa kuukausi takaperin oli 0,2 2tunnin arvo koholla. mut en saanut diabetes diagnoosia. rv34+4.
Kommentit (5)
Jos olet lääkäriä informoinut raskaudesta niin kyllä hän varmasti on määrännyt sellaiset lääkkeet, joista ei raskauden aikana ole haittaa.
Nuo ketoaineet liittyvät tosiaan diabetekseen, mutta sinuna en niitä murehtisi jos asiaa tarkkaillaan jne. Vaikka sinulla ei ns. raskausdiabetesta olekaan, olet kuitenkin varmasti saanut dieettiohjeet? Ja sinulta tullaan poikkeavien arvojen takia vielä verensokeria mittaamaan.
Ko bakteeri vaan on vähän hankala kun se tulee helposti uudestaan eikä antibiootit välttämättä pure siihen.
Kannattaa mainita asiasta kun menet synnyttämään niin saat antibioottia ponnistusvaiheessa suoneen, ettei vauvaan ko bakteeri tartu. se nimittäin voi aiheuttaa vauvalle ns verenmyrkytyksen tai aivokalvontulehduksen.
Kefaleksiinin annostus on 500 mg 1x3 tai 750 mg 1x2
Tulos tuli synnytyksen jälkeen ja lapseni joutui viikoksi tiputukseen koska mua ei enää ehditty laittaa antibiotille ennen synnytystä
Mulla on tuo ja joku toinen antibiootti menossa ja luin vasta paketit. Kai ne haluaa pitää huolen, että varmasti paranet ennen synnytystä. Juo vettä reilusti.
Mulla oli kans ketoaineet vähän koholla yks kerta enkä keksinyt mitään syytä. Seuraavalla kerralla ei sitte ollutkaan.