Nainen mitä ajattelet miehestä, joka valehtelee ja pelaa muiden naisten kanssa?
Tapailee sinua ja muita sivussa. Kertomatta tätä.
Kommentit (23)
En oikeastaan mitään, ei kiinnosta kenenkään randomin toilailut, koska omalla kohdallani osuu ohisektorille.
Äitini sanoi nuoruuden vouhotuksestaan, "miten siitä riitti niille muille kun ei siitä ollut iloa yhdellekään?"
No miten voin ajatella mitään tästä, jos en kerta olisi tietoinen asiasta? Mulla on tosin kyllä hyvä bullshit detector ja osaan valita mieheni fiksusti.
Tällä hetkellä on luotto sillä tasolla miehen suhteen, että satutan vain itseäni. En vain osaa päästää irti. Jotenkin sitä on jäänyt kiinni. Pitäisi päästää irti ja rajusti.
Vierailija kirjoitti:
nii eihän pelimiehet ole naisten suosiossa ollenkaan
Ei kaikkien naisten suosiossa ole sarjakyntäjät.
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä tässä mietin että onko minulla sellainen, ja lähdenkö.
Kuuntele intuitiotasi, jos edes mietit tuollaista niin todennäköisesti on hyvä syy miksi epäilysi pitää paikkansa.
Tosi kiva mies.