Mistä kaasupulloja voi ostaa?
Siis jos ei ole tyhjää vaihdossa?
Saako Prismasta? Ostin kaasugrillin ja siihen tarvitaan ainakin letku ja pullo.
Kommentit (13)
Grillauskansa, kertokaa mistä niitä pulloja saa??
Miltä vaan huoltoasemalta tai vaikka Tokmannilta.
Ensimmäinen pullo maksaa enemmän koska ei ole sitä vaihtopulloa.
Teräspullo on halvempi. Komposiittipullo on kalliimpi mutta huomattavasti kevyempi kantaa.
Tokmanni, S-rauta, maaseudulla S-marketit, Salet ja eri huoltoasemat, K-rauta, Motonet. Noissa ainakin olen nähnyt.
Kaikkialta missä sitä kaasua myydään. Se on vain halvempi jos sulla on vaihtopullo, sillä silloin maksat vain kaasusta
Huoltoasemat ja käytännössä kaikki liikkeet missä on puutarhatavaraa myynnissä. Myývät pullon kuorineen tai vaihtavat mikäli on pullo ennestään. Ei se sen vaikeampaa ole.
Riippuu mitä kaasua haluat. Lindeltä kannattaa kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Huoltoasemat ja käytännössä kaikki liikkeet missä on puutarhatavaraa myynnissä. Myývät pullon kuorineen tai vaihtavat mikäli on pullo ennestään. Ei se sen vaikeampaa ole.
Entä ne letkut, pitääkö ne itse virittää paikalleen ja kuinka varmistaa että ovat tiiviitä??
T mummo
Vierailija kirjoitti:
Kaaaaaasua, komisaario putkonen!
Putkonen??
Vierailija kirjoitti:
Kaaaaaasua, komisaario putkonen!
Pepponen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä ne letkut, pitääkö ne itse virittää paikalleen ja kuinka varmistaa että ovat tiiviitä??
T mummo
Kannattaa ostaa tällainen vuotoilmaisin:
https://www.amazon.com/TPI-Combustible-Leak-Detector-Alarm/dp/B00JWYTYD…
Onko nämäkin hamstrattu jo loppuun??