Maistuuko porkkanakakku porkkanalta?
Kuulostaa niin pahalta etten ole uskaltanut testata.
Entäs sitten juustokakku?
Kommentit (26)
Ei ainakaan siinä porkkanakakussa, jota olen itse syönyt.
Sama juustokakuissa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne sitten maistuu?
Hyvältä kakulta.
Ei mitään järkeä taas missään. Porkkanakakku joka ei maistu porkkanalta sekä juustokakku joka ei maistu juustolta. Taas meni hermot.
Porkkanakakku on suunnilleen maustekakun makuista mielestäni.
Leivoin aivan ihanan porkkananakakun vasta. En kerennyt kuorrutusta laittamaan kun oli 12 palan kakku syöty.
Ovat melkoisen makeita.
Itse tykkään molemmista.
Porkkanakakku on helppo ohje ja ei maistu porkkanalta. Olen käyttänyt porkkanakakun ohjetta myös täytekakun pohjana. On mehevä.
Kokemus tuntuu koostumuksessa. Porkkanakakku maistuu kuin kakku, mutta on rouheampi suussa. Tulee myös hyvä mieli kun tietää syövänsä sen mukana c-vitamiinia, ja niin, onhan päällys makea.
Juustokakku on rennon mauton ja murenee suussa.
Porkkanakakku on älyttömän hyvää, ei maistu porkkanalta.
Onko niissä edes yhtään porkkanaa tai juustoa? Edes vähän, vai mistä nimi? Olen vältellyt ikäni noita kakkuja kun olen ajatellut että ei voi olla hyvä kakku jos siinä on porkkanaa tai juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä edes yhtään porkkanaa tai juustoa? Edes vähän, vai mistä nimi? Olen vältellyt ikäni noita kakkuja kun olen ajatellut että ei voi olla hyvä kakku jos siinä on porkkanaa tai juustoa.
No on porkkanaa ja on tuorejuustoa, mutta on niissä paljon muutakin. Katso googlesta.
Tein pääsiäisenä ekaa kertaa Pavlovaa ja olin ihan suu auki kun se ei maistunutkaan Pavlovalta vaan kakulta!
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan rasvalta.
Riippuu, miten on tehty.
Tykkään ihan hirveästi juustokakusta, mutta kerran Sokoksen kahvilassa jäi osa syömättä.
Se oli niin rasvaista ja tiivistä, kuin olisi voita syönyt...
Voi myös mennä pilalle, jos on palanutta tms.
Eli ihan samoin, kuin mikä tahansa ruoka tai leipomus.
En tajua, miksi porkkanakakku on kuuluisa ja jotkut fanittavat sitä.
Perunaleivoksetkaan ei maistu perunalta. Pelkkää vedätystä!
Vierailija kirjoitti:
Perunaleivoksetkaan ei maistu perunalta. Pelkkää vedätystä!
Heh, tuossa viitataan kai siihen muotoon.
Semmosta oon miettiny, että miten ihmeessä New Yorkissa riittää juustoa, kun niin monessa maassa tehdään New Yorkin juustokakkua. Luulen, että ne tuo sitä öisin kuusta!
Ei, eikä juustokakku juustolta. Kerää rohkeutesi ja maista.