Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tähän tukkaan käytetty ohennussaksia vai miten saisin samanlaiset?

Vierailija
23.04.2022 |

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,x_0,y_0,w_4920,h_2767/w_1… Kuvassa siis Iiris Suomela ja muistaakseni jossain eilisessä uutisessa oli sama kuva. Itsellän on paljon pidempi tukka nyt kuin tuo mutta ei tuollainen liehuva vaan enemmänkin tasainen, etusuortuvatkin yhtä pitkät kuin takana. Jos itse leikkelisin vähän ohennussaksilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
2/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

88%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että miten ihmeellinen sinä olet!

Vierailija
4/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko harkita kampaajaa?

Vierailija
5/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt kampaajalta, että hiuksiani ohennettaisiin ohennussaksilla eikä puututa pituuteen. Kampaaja ei tähän suostu, vaan kaivaa esille joko tavalliset leikkaussakset tai veitsen ja alkaa se armoton hiusten pätkiminen ja samalla lyhentäminen.

Mielestäni hiusten pätkiminen ja hiusten ohentaminen on kaksi eri asiaa, tämä tomera kampaajatäti on eri mieltä. 

Kumpi meistä on enemmän oikeassa?

Vierailija
6/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko harkita kampaajaa?

Kun eivät ne ohenna! Yritetty on. Siksi olen ostanut omat sakset ja pari vuotta sitten ohentelin reippaastikin. Nyt taas voisi olla aika ja tässä on ihan kiva malli muuten.

Vierailija
7/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt kampaajalta, että hiuksiani ohennettaisiin ohennussaksilla eikä puututa pituuteen. Kampaaja ei tähän suostu, vaan kaivaa esille joko tavalliset leikkaussakset tai veitsen ja alkaa se armoton hiusten pätkiminen ja samalla lyhentäminen.

Mielestäni hiusten pätkiminen ja hiusten ohentaminen on kaksi eri asiaa, tämä tomera kampaajatäti on eri mieltä. 

Kumpi meistä on enemmän oikeassa?

Tämä juuri! Mulle on yksi ainoa kampaaja osannut ohentaa kivan tukan mutta yksikään sitä ennen eikä sen jälkeen ei. Siksipä hiukset onkin vyötärölle saakka kun mitä siellä turhaan käydä. Tavoittelisin jopa jotain sellaista kasarirokkarimiesten tukkaa, mitä niitä oli hevareita siihen aikaan, Bon Jovi vai kuka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi