Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Hintikka ilmoittaa saaneensa "kaiken"

Vierailija
23.04.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008769232.html

Lapsia 3 kpl, komea mies ja rahakas ura. Kauniskin vielä.
Ärsyttävää ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for her

Vierailija
2/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ärsyttävää ole, sehän on kiva jos hän on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asiat eivät ärsytä vaan se, että kuvittelee tietävänsä kaiken.

Miksi kaikki pitää toitottaa koko maailmalle, minulla on kaikkea, ihana mies yms.. pitäisi omana tietonaan ja nauttisi perheestään. Nyt tuntuu että kaikki on vain esitystä, teatteria ja lavastettuja ja tarkkaan harkittuja kuvia lehdissä ja instagarmissa. Ehkä heillä ei menekkään niin hyvin kun annetaan ymmärtää?

Voi tietty olla ihan harkittua, mutta kyllä iso osa hintikan henkilökohtaisista päivityksistä tuntuu julkaisseen ihan rennoin rantein. En usko, että hintikka ärsyttää isossa määrin ketään vaan terveillä ihmisillä on aika neutraali suhtautuminen. Ei ole kuitenkaan niin kovin räväkkä tai tuomitseva tyyppi, että kukaan ihan terve näkisi punaista. Jos jotakin ärsyttää niin on varmaan omassa elämässä aika vaikeaa.

Vierailija
4/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että tuo heitto että on saanut kaiken, tarkoitti tuossa yhteydessä sitä, että hän on saanut sekä uran että monta lasta kun usein pitää valita joko tai.

Eipä ärsytä tuossa mikään kun itse tykkään omasta elämästäni ja omista valinnoistani. Kaikki ei kuitenkaan ole vain omista valinnoista tai ahkeruudesta kiinni ja sen kaltaisen nöyryyden puuttuminen ehkä tällaisissa ulostuloissa hieman kummeksuttaa. Ihan kuin kaikki tuo mitä Marjalla on olisi vain hänen erinomaisten valintojen ansiota.

Vierailija
5/7 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se olisi vähemmän leuhkan kuuloista jos Marja toteaisi saaneensa kaiken nuorena ja epäuskottavana kolmen lapsen yh:na yksin ilman tukea tai kannustusta. Vähän vähemmän esteitä on kyllä ollut, mitä en tietysti kellekään toivokaan. Itse en ole somessa, että en tiedä millaisesta siellä pidetään meteliä ja ketkä, mutta vaikea kuvitella ainakaan omasta tuttavapiiristäni kenenkään kauhistelevan Marja Hintikan perhe-elämää ja töitä. Ja siis ymmärrän senkin jos jotain kolmen lapsen köyhää totaaliyh:ta heikolla hetkellä ärsyttää miten elämä on epäreilua vaikkei se ole Marjan vika. Ei kai se hänen egoa nosta.

No, mä olen kuitenkin saanut Hintikasta perusempaattisen ja pirteän vaikutelman, lasten myötä ehkä vähän entistä empaattisemman ja ymmärtävämmänkin.

Kysymystä miten lapset pärjäävät ilman äitiä ei pidä ottaa minusta hirveän vakavasti, ehkä sillä haetaan kuitenkin sitä onko lapsilla ikävä jos äiti on vaikka työmatkalla tms. Ainakin meidän lapset ihan itkemällä itkivät iltaisin iskää ja ikävää kun mies oli työmatkoilla lasten ollessa pieniä eivätkä olleet tietenkään tottuneet sellaiseen aluksi. Mä vastaisin suurinpiirtein rehellisesti tai että hyvin pärjäävät isänsä kanssa. Totta kyllä, että ei multa tai mieheltä kukaan kysynyt miten lapet pärjäävät ilman isää vaikka ihan hirveetä oli niiden nukuttaminen yksin... aluksi. Nykyään voi meistä olla kumpi vain pois, nuorin 3 v.

Vierailija
6/7 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintikka sitä, Hintikka tätä.

Vierailija
7/7 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän aika tavallinen ole? Kolme lasta, mies, työ. Suomessa varmaan aika monta naista, joilla tuollainen setti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi