En ole kenenkään paras kaveri
Moi! Tässä nyt jo pari kuukautta olen luullut olevani kaverini bff. No nyt selvisi, että en ole. Mielestäni olisi kiva olla jonkun paras kaveri. Se on kuitenkin vaikeaa sillä kukaan ei halua minua parhaaksi kaverikseen. Kaverillani on vielä kolme parasta kaveria joista yhtä hän ei ole nähnyt kuuteen vuoteen eikä ollut edes paljoa yhteyksissä hänen kanssaan. Kaverini kuitenkin haluaa olla kanssani melkein joka päivä, sillä hän pitää seurastani, mutta en tajua miksi en ole yksi hänen parhaista kavereistaan. Noh kaverini parhaat ystävät ovat minulle usein ikäviä, eikä kaverini tajua kun kerron hänelle siitä. Minulla on muitakin kavereita joista jotkut ovat välillä outoja, kun taas toiset koko ajan. Mitä teen, että saisin kaverini pitämään minua hänen parhaana ystävänä???
Kommentit (14)
Ihan vähäsen niinku tyhmää et eks tajuu sarkasmia?
Näin tunnen myös minä. Minun läheiset ystävät ovat toisella puolela joten uusia ystävyyksiä on vaikea hankkia. Vaikka olen kyllä saanut muutaman joita en hyvin tunne vielä.
Desilitra kirjoitti:
Ihan vähäsen niinku tyhmää et eks tajuu sarkasmia?
HUONO!
Ikävä juttu tiiän tunteen. Itselläni oli vähän aikaa sitten sama juttu. Monet sano et sen parhaan kaverin saa lahjomalla. Ehkä saakin mut sit se ei kyl oo tosi ystävyyttä. Ite sain vaan olemalla sen kaa ja tekemällä sen kaa kivoi juttui silleen se ystävyys vahvistu.
Mää mää huono huono vaan itelees vierailija
Mä en ymmärrä, jos AIKUISET jotenkin arvottaa tai listaa kavereitaan.
Niin tässä sitä nyt valitetaan kun ei olla kenenkään parhaita kavereita. Olisi minulle tullut jo kotiarestia tuommoisesta. Lellitty lapsi! Elää niin hyvissä oloissa ja valittaa kaikesta.
Ole ensin oma paras kaverisi.
Omista arvoista on hyvä aloittaa.
/
Tuo on vähän sama kun kissan silittäminen;
mitä enemmän yrität lähestyä kissaa, sitä nopeampaa kissa juoksee pakoon.
Kissa tulee itse istumaan syliin sitten JOS tulee.
Minullakaan ei ole koskaan ollut parasta kaveria mutta on kuitenkin kymmenen läheistä ystävää joille voin kertoa kaiken.
Tämä on kyllä ikävää. Tiedän tunteen, en osaa auttaa.