Kenet olisit valmis pelastamaan oman henkesi uhalla
Kommentit (25)
Omat lapseni, mieheni, vanhempani, sisarukseni ja heidän lapsensa.
Kaikkein rakkaimmat siis.
Kaksi lastani. En epäröisi hetkeäkään jos sellainen paikka tulisi.
Oman lapseni. Mutta myös ihmiskunnalle tärkeän tyypin, joka on ratkaisemassa jonkun ikuisuusongelman: ratkaiseva syöpälääke, maailmanrauha, globaalin talouden vakauttaminen, tasa-arvo ihmisten ja kansakuntien välillä, korruptio.
Vierailija kirjoitti:
Oman lapseni. Mutta myös ihmiskunnalle tärkeän tyypin, joka on ratkaisemassa jonkun ikuisuusongelman: ratkaiseva syöpälääke, maailmanrauha, globaalin talouden vakauttaminen, tasa-arvo ihmisten ja kansakuntien välillä, korruptio.
Tyyppi, joka keksii jotain mullistavaa hyvää, tulee aina keksineeksi samalla jotain mullistavaa pahaa. Vrt. Einsteinin suhteellisuusteoria —> atomipommi.
Lapseni. Heidän eteen olen menettänyt jo terveyteni käymällä töissä ja rikkomalla niveleni leikkaus kuntoon ja olen vasta 36v. Eihän ilman lapsia olisi syytä edes töissä käynnille...
Listallaini ykkösenä on kotimaiseen terveydenhuoltoon korvamerkittyjen miljardien Italiaan lähettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi, joka keksii jotain mullistavaa hyvää, tulee aina keksineeksi samalla jotain mullistavaa pahaa. Vrt. Einsteinin suhteellisuusteoria —> atomipommi.
Kaiken hyväksi tarkoitetun joku osaa kyllä kääntää pahan käyttöön, mutta eihän se sen keksijän vika ole.. Einstein kärsi järkyttäviä tunnontuskia atomipommien vuoksi, vaikka samalla keksinnöllä helpotettiin lukemattomien ihmisten elämää.
Tällä hetkellä ei lähipiirissä ole ketään sellaista ihmistä. Aika pitkälle toimisin pelastaessani eläimiäni, en kuitenkaan millä riskillä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Lapseni. Heidän eteen olen menettänyt jo terveyteni käymällä töissä ja rikkomalla niveleni leikkaus kuntoon ja olen vasta 36v. Eihän ilman lapsia olisi syytä edes töissä käynnille...
Lapset ovat pelkkää paskaa!!
.
.
.
PS - Leikkauskunto on yhdyssana.
Voisin kuvitella, että sisarukseni. En ole koskaan ollut moisessa tilanteessa niin en tiedä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Läheiseni, mutta olisin myös valmis puolustamaan Suomea asein, johon tietysti liittyy kuolemanvaara. Mutta kuolemnavaara on tietysti myös siinä tilanteessa nettä ei puolusta, mutta silloin sitä on vain passiivinen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni, mutta olisin myös valmis puolustamaan Suomea asein, johon tietysti liittyy kuolemanvaara. Mutta kuolemnavaara on tietysti myös siinä tilanteessa nettä ei puolusta, mutta silloin sitä on vain passiivinen uhri.
Sama
Todennäköisesti sisarukseni ja hänen lapsensa.
Omat lapset.