Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin kävi, kun ”tappotestissä” ajettiin 21 sähköauton akut tyystin tyhjiksi

Vierailija
23.04.2022 |

"Valmistajan ilmoittaman WLTP-hyväksytyn toimintamatkan ylitti testin 21 autosta 18."

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/9f3f8819-7e37-4dfc-9b34-4bfd7…

Väärin testattu? Noillahan ajaa mökkimatkan kevyesti mennen tullen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäoloissa suoritettu testi. Talvella asiat ovatkin sitten toisin 🤣

Vierailija
2/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäoloissa suoritettu testi. Talvella asiat ovatkin sitten toisin 🤣

Kuka käy kesämökillä talvella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäoloissa suoritettu testi. Talvella asiat ovatkin sitten toisin 🤣

Kuka käy kesämökillä talvella?

Aika monella mökki on ympärivuotisessa käytössä.

Vierailija
4/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen pitäisi ilmoittaa winter wltp, eikä sit mitään norjan nollassa asteessa köröttelyä.

Vierailija
5/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi unohti mainita että tuollainen täyteen latailu ja tyhjäksi ajaminen ei ole hyväksi akun kestävyyden kannalta. Akkuihin on jonkun verran rakennettu reserviä tätä varten mutta siitä huolimatta on parempi jättää akkuun aina hieman eikä ladata sitä sitten täyteen. Bensa-auton tankki ei vaurioidu tankkaamisesta. Bensa-autoa voi hinata ilman huolta. Bensa-autoon voi kantaa kanisterilla bensaa jos se pääsee loppumaan....