Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos saisit anopilta koriste-esineen, jossa lukee

Vierailija
23.04.2022 |

sinun nimelläsi "Minnan" keittiö on kodin sydän?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kiitos ja vierailun jälkeen laittaisin sen kirppiskassiin.

Vierailija
2/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaapissa yksi. Merkillisiä lahjoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorille menisi tuollainen lahja. Ikinä en mitään noin mautonta laittaisi esille.

Vierailija
4/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on se pannunalunen niin käyttöön menisi, niitä meillä on liian vähän.

Vierailija
5/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että anoppi arvostaa sitä, että pidän ruuanlaitosta ja leipomisesta ja kutsun meille mielellään myös miehen sukulaisia istumaan iltaa hyvän ruuan äärelle.

Olen varmaan tyhmä, mutta pidin tuota eräänlaisena kiitoksena siitä, miten olemme avanneet kotimme muillekin kuin ydinperheelle.

Vierailija
6/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin palanneeni 80-luvulle.

Vierailija
7/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia koriste-esineitä en ole nähnytkään, pannunalusia oli takavuosina.

Vierailija
8/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajattelisin, että anoppi on halunnut ilahduttaa. Tuntuisi vähän ristiriitaiselta, koska en varmaan tykkäisi ko lahjasta, mutta arvostaisin samalla anopin elettä. Todennäköisesti säästäisin sen, mutta en laittaisi esille. Sitten joskus muuton tms yhteydessä hankkiutuisin siitä eroon.

Vierailija
9/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vituttaisi, kokkaus on mulle tasan yhtä mieluista kuin vessan siivous. Ja mies ei paljon kotitöiden mallia ole kotoaan saanut.

Vierailija
10/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitetaan naisen paikka. Ihanan modernia.

Vierailija
11/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei ole koskaan pitänyt minusta joten ihmettelisin kovasti miksi hän haluaisi antaa minulle koriste-esineen? Ellei sitten ilkeilläkseen. Hän joskus pilkkasi minun leipomistaitojani.

Vierailija
12/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä siis oikeasti sain tuollaisen koristekauhan anopilta. Varmaan jostain kirpparilta löytynyt eli onkin kenties suoraan kasarilta.

Ja ei, en ilahtunut. Muutenkin saa koko ajan vääntää miehen kanssa kotitöistä. En erityisemmin pidä ruuanlaitosta tai leipomisesta, ne on välttämätön paha siinä kuin siivouskin.

Ap

Vierailija
13/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä siis oikeasti sain tuollaisen koristekauhan anopilta. Varmaan jostain kirpparilta löytynyt eli onkin kenties suoraan kasarilta.

Ja ei, en ilahtunut. Muutenkin saa koko ajan vääntää miehen kanssa kotitöistä. En erityisemmin pidä ruuanlaitosta tai leipomisesta, ne on välttämätön paha siinä kuin siivouskin.

Ap

No mitäs sinä ap sitten teit?

Vierailija
14/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin varmaa mielessäni. Tosin eipä ole anoppiakaan, kun olen varmaan niin huonoa vaimomatskua.

Vierailija
15/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla sain tolla tekstillä olevan pannunalusen. Ne oli silloin "muodissa" ja niitä oli vähän jokaisella keittiössä. Omani on hävinnyt jo aikaa sitten. Onneksi 😁

Vierailija
16/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hmm. Kirjoittaisin ehkä tavalliseen puurokauhaan, että ”Minnan” keittiö on myös ”Jarin” keittiö, joten alapa saatana kokata ja tiskata!

Naulaisin oveen.

Vierailija
17/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitäs sinä ap sitten teit?

No sitäpä tässä mietin mitä tekisi. Laitan kauhaan mieheni nimen ja pistän esille kun anoppi tulee kylään?

Ap

Vierailija
18/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ajattelisin, että anoppi on halunnut ilahduttaa. Tuntuisi vähän ristiriitaiselta, koska en varmaan tykkäisi ko lahjasta, mutta arvostaisin samalla anopin elettä. Todennäköisesti säästäisin sen, mutta en laittaisi esille. Sitten joskus muuton tms yhteydessä hankkiutuisin siitä eroon.

Sama. Ensimmöinenajatus minullakin, että se oliystävällinen ele, mutta valitettavasti todella epämieluisa enkä haluaisi sitä laittaa esille. Enkä laittaisi.

Vierailija
19/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hmm. Kirjoittaisin ehkä tavalliseen puurokauhaan, että ”Minnan” keittiö on myös ”Jarin” keittiö, joten alapa saatana kokata ja tiskata!

Naulaisin oveen.

Niin varmaan.

Vierailija
20/21 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelet tietenkin kivan taulun, johon kirjoitat " (anopin nimi) - mummolla on aina aikaa "