Nämä keskustelut kauneudesta ja rumuudesta
satuttavat minua, vaikka eivät liity minuun suoraan. Mutta välillisesti kyllä.
Itse en ole kaunis, ehkä ennemminkin kallistuu sinne ruman puolelle. Ja olen kyllä tietoinen asiasta ilman muiden ihmisten pilkkaakin. Siksi siis minulla ihan sydän särkyy Mian puolesta. Rohkea tyttö kuin mikä kun meni telkkariin asti. Itse en voisi mennä edes mihinkään asiaohjelmaankaan, kun voisin vain kuvitella kuinka ulkonäköäni ruodittaisiin kotisohvilla.
Josku parikymppisenä olin jossain ravintolassa baaritiskillä. Eräs mukavan tuntuinen poika jutteli mulle ja oli hauskaa. Yhtäkkiä kesken kaiken tuo mukava poika kysyi multa, että olinko nyrkkeilijä tai jotain kun mulla oli niin karsee nenä. Nieleskelin kyyneleitä ja käännyin vain pois ja tuo poika alkoi nauraa kaverinsa kanssa. Tämä muisto satuttaa yhä ihan saatanasti. En voi mennä minnekkään vastaavaan paikkaan enää, en uskalla mennä minnekään missä on paljon ihmisiä ja olla katseiden kohteena.
Itse varmaan tappaisin itseni, jos joutuisin vielä lukemaan medioistakin pilkkaa ulkonäostäni. Mia tuntuu onneksi olevan vahvempi kuin minä.
Toivottavasti te pilkkaajat saatte pilkkaamisesta jotain sellaista, mikä tekee siitä sen arvoista!
Kommentit (3)
Paljon tsempiä sinulle ap..... olen kanssasi paljosta samaa mieltä.
Ulkonäkö kun on asia, jolle ei itse voi paljoakaan. Toki voi yrittää meikata ja laittaa itseään, mutta kun se naama vain on ja pysyy sellaisena kuin se on. Ja aika harvalla on varaa mihinkään leikkauksiin.
Mutta ap, kirjoituksesi on sinänsä turha, haukkujat tuskin lukeavat sitä :(