Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia sädehoidoista?

Vierailija
07.10.2006 |

Minulla on rinnassani kasvain ja mahdollisesti pahanlaatuinen. (lue: todennäköisesti pahanlaatuinen)

Kertoisiko joku syöpää sairastanut ihan käytännön kokemuksia, millaisia ne sädehoidot ja sytostaattihoidot oikein on? Kuinka pitkä sairasloma odotettavissa? Entä itse leikkaus, kuinka kauan kestää siitä toipuminen?

:/ Täällä hiukan kauhunsekaisin tunnelmin odottelen tulevaa talvea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. muuatma päivä peräikkäin ja tauko, yksi kerta ja tauko, riippuu lääkkeestä.

Kaikista lääkkeistä ei lähde hiukset/tule pahoinvointia ja lääkkeet siihenkin ovat parantuneet. Sädehoito (rintasyövässä) ei myöskään vaikuta hiuksiin.

Vierailija
2/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövan laatu ja levinneisyys vaikuttaa siihen mitä hoitoja tulee. Siis turha pelätä vielä, välttämättä ei tule kuin sädehoito ja siitä ei tule muuta oireita kuin ehkä iho palaa, jos on herkkä ihoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Vaikka rintasyövästä kirjoitetaan paljon netissä, niin tällaista tietoa ei oikein tahdo löytyä. Tai sitten en osaa vain etsiä oikeilla hakusanoilla.

Mikäli oikein tulkitsin niin voisi olla parissakin kuukaudessa hoidot ohitse? AP

Vierailija
4/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen artikkeli oli ja avasi kyllä silmät.

Vierailija
5/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa me naisten jutussa on?

Miltä ap sun kasvain tuntuu? Mulla on pieni, liikkuva patti oikeessa rinnassa ja tk-lääkäri tutki sen ja oli sitä mieltä, että on ihan vaaraton...

Vierailija
6/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni sairastaa syöpää. Piti olla vain hyvälaatuinen kasvain, joka leikattiin. " Muita hoitoja ei tarvita, olet terve." Ihminen on kuitenkin täynnä etäispesäkkeitä, jotka löytyivät vahingossa muiden tutkimusten yhteydessä.

ÄLÄ JÄTÄ ASIAA TÄHÄN! Otettiinko koepala? Kuvattiinko? Miten kuvattiin?

Vierailija:

Mitä tossa me naisten jutussa on?

Miltä ap sun kasvain tuntuu? Mulla on pieni, liikkuva patti oikeessa rinnassa ja tk-lääkäri tutki sen ja oli sitä mieltä, että on ihan vaaraton...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan