Ekaa kertaa manikyyriin ja pedikyyriin. Mitä pitää tietää?
Olen 40v nainen ja marttyyriluonne, eli en tietenkään ole panostanut itseeni yhtään ja uhrannut koko elämäni tähän asti kaikille muille.
Ajattelin repäistä ja mennä ekaa kertaa ikinä manikyyriin ja pedikyyriin. En käytä mitään hoitotuotteita, en lakkaa kynsiä ja leikkaan kynnet aina lyhyiksi. Mitään tekokynsiä en halua.
Kehtaanko mennä näin vaan sinne vai pitääkö aikaa varatessa ”varoittaa” idiootista ja pitääkö tuollaiseen perushoitoon jotenkin varautua?
Kommentit (20)
Ei tarvitse varautua. Mutta älä laita sukkahousuja jalkaan, eikä tiukkalahkeisia housuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse varautua. Mutta älä laita sukkahousuja jalkaan, eikä tiukkalahkeisia housuja.
Kiitos, tämä oli jo hyvä neuvo. Mulla on pelkästään tiukkalahkeisia housuja, eikä tullut mieleeni, että ne olisi huonoja jalkahoidossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tämä oli jo hyvä neuvo. Mulla on pelkästään tiukkalahkeisia housuja, eikä tullut mieleeni, että ne olisi huonoja jalkahoidossa.
Ap
Sinun pitäisi pystyä vetämään lahkeet suunnilleen puoleen sääreen, tai ehkä hieman ylemmäskin.
Ja mielellään avovarpaiset kengät joilla kipsuttelet kotiin, muuten menee hyvät laukaukset hukkaan
Muista ottaa puhtaat vaihtosukat mukaan! Ei ole kiva laittaa samoja sukkia, kun jalat on puts plank.
Mieti etukäteen, minkävärisen lakan haluat kynsiin. Hän tuo eteesi varmaan 20 eri väriä, ja sinun pitää niistä valita. Menee vähemmän aikaa, jos olet miettinyt värin valmiiksi.
Älä laita rintaliivejä, kun käsiä on pidettävä vaaka-asennossa pitkään ja itselläni ne kiristivät sellaiset jäljet kainaloiden alle etten kehdannut käydä uimahallissa viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Älä laita rintaliivejä, kun käsiä on pidettävä vaaka-asennossa pitkään ja itselläni ne kiristivät sellaiset jäljet kainaloiden alle etten kehdannut käydä uimahallissa viikkoon.
Mitä ihmettä? Sulla on rintaliiveissä jotain vikaa.
Kyllä on sairaaksi mennyt! Miksi tuota pedikyyria tungetaan nyt ovista ja ikkunoista! Sairasta perverssiota ja laitonta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on sairaaksi mennyt! Miksi tuota pedikyyria tungetaan nyt ovista ja ikkunoista! Sairasta perverssiota ja laitonta!
Olen Suomessa. Missäpäin tämä on laitonta??
Ap
Jos annat heidän laittaa sitä kiinalaista lakkaa voit laskea että saat kauniit ja kestävät kynnet.Mutta kesti yi vuoden ennenkuin omat kynnet kasvoivat takaisin.
Mitähän myrkkyä niissä aineissa on?
Vierailija kirjoitti:
Varpaiden kynsien hoitoko on perverssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varpaiden kynsien hoitoko on perverssä?
No on se vähän pervoa jos toinen hieroo ja nysvää toisen hikisiä varpaita. Sitä kutsutaan fetissiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos annat heidän laittaa sitä kiinalaista lakkaa voit laskea että saat kauniit ja kestävät kynnet.Mutta kesti yi vuoden ennenkuin omat kynnet kasvoivat takaisin.
Mitähän myrkkyä niissä aineissa on?
Laittoivat geelilakkauksen joka lähtee pois vain kasvattamalla uuden kynnen. Olettaisi,että olisit tietoinen mitä hoitoja sinulle tehdään.
Jos laitetaan käsien kynnet kannattaa maksaa etukäteen ettei lakat mene pilalle kukkaroa kaivaen.
Ostin hyvää käsivoidetta, aluslakkaa Lumenelta ja päällyslakka YSL.
Tuli hieno ja omat kynnet. Säästin menemättä hoitoihin vaikka satsasin luksuslakkaan.
ja vielä. Pedikyyriin menevät kaikki äihisijätjotka ei enää kyykkyyn pääse..
jumppaa ja tee itse..
Vierailija kirjoitti:
Ostin hyvää käsivoidetta, aluslakkaa Lumenelta ja päällyslakka YSL.
Tuli hieno ja omat kynnet. Säästin menemättä hoitoihin vaikka satsasin luksuslakkaan.
ja vielä. Pedikyyriin menevät kaikki äihisijätjotka ei enää kyykkyyn pääse..
jumppaa ja tee itse..
Teen paljon töitä jotta voin myös hemmotella itseäsi esim pedikyyrissä käymisellä. Näin myös työllistän palvelun tarjoajaa. Joogassa käyn, joten notkeuden puutteesta ei ole kysymys.
Manikyyri = Manit eli rahat pöytään. Toivottavasti on laadukas, hellävarainen ja hygieeninen paikka. Ettei ole kotkamaista tökkimistä puikolla.
Pedikyyri = Jalka petiin pedikyyriin.
Ennen kesää ja syksyllä tykkään käydä jalkahoidossa, pieni hinta maksaa huoliteltu olemusesta joka sopii naiselliseen tyylini.
Up