Rakastunut toiseen
Olen korviani myöten rakastunut toiseen. Avioliitto muuttunut vuosia sitten kaveruudeksi. Lasten takia, ero tuntuu vaikealta ajatukselta. En haluaisi vuoroviikkovanhemmuutta ja menettää läsnäoloa heidän elämästään nyt kun ovat pieniä. Mitä tekisit jos olisit minä?
Kommentit (13)
Itse erosin. Tosin avioliittoni ei ollut edes mikään kaveriliitto. Ex oli kylmä ja ivallinen. Oli lapset ja talo. Vaikealta tuntui ja olihan se hankalaa. Hetkeäkään en kadu. Elämä alkoi.
Ex ei ole halunnut olla lasten elämässä oikeastaan ollenkaan. Heille ikävä asia, minulle hyvä.
Ihastuin vuosi sitten. Tuntui jotenkin lopulliselta hankkia nykyisen kanssa yhteinen asunto, vaikka sydän huusi toisen nimeä. Lapsia ei ole. Mutta järki voitti. Tiedän, että ihastuin siihen mielikuvaan siitä toisesta, en tunne tarpeeksi voidakseni sanoa että rakastuin juuri häneen. Lisäksi meillä on nyksän kanssa hyvä arki. Emme riitele, teemme palveluksia toisillemme ja sanattomasti tiedämme, milloin on aika siivota, käydä kaupassa tai muuta. Olemme siis samalla aaltopituudella ja siksi arki juuri hänen kanssaan on vaivatonta. Kamarin puolella on kuivia kausia, mutta sekin kuuluu elämään.
Mitä tekisit jos olisit minä????
Roskaa koko juttu.
Et halua vuoroviikkovanhemmuutta, mutta olet valmis alistamaan puolisosi rakkaudettomaan suhteeseen? Mikä ihme porukoita vaivaa?
Riippuu ihan siitä minkälaiseen tyyppiin on rakastunut ja mistä syystä. Jos kyseessä ihan aitoa rakkautta, niin sitten on syytä toimia. Jos taas enemmän eskapismia nykyisestä suhteesta, niin sitten miettisin kaksi kertaa. Voisko avoin suhde toimia puolison kanssa?
Olet todennäköiseti korviasi myöten IHASTUNUT johonkuhun, et rakastunut.
Ihastumisia tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Alinalle nimipäivä onnittelut ❤️
Kummityttömme nimipäivä 🥰 💖
Se on luonnollista ja tapahtuu useimmille, koska ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monelle eri miehelle. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.
Normaali luonnon kiertokulku:
Paritellaan miehen 1 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan miehen 2 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan miehen 3 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan miehen 4 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan miehen 5 kanssa, porsitaan, erotaan.
jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit jos olisit minä????
Roskaa koko juttu.
Nyt järkeä peliin ja lopeta haaveilu. Ota vastuu.
Sikiäminen n itsekkäin teko mitä ihminen voi tehdä. Huomaa taas miten tuokin sikiäjä ajattelee vain itseään, kuinka itse ei haluaisi vuoroviikkosysteemiä, kuinka itse halusi lapsia, kuinka itse minäminäminä haluan ja en halua sitä ja tätä muilla ihmisillä.
Mitäköhän ne lapset haluavat? Jos ottaisi tällaisen ihan laatikon ulkopuolisen lähestymistavan asioihin.
Nuo rakastumiset on ihan höpönpöppöä. Pidä ehjästä perheestä kiinni äläkä lähde tuolle tielle.