Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit ikuisen elämän 5000 eurolla niin ostaisitko

Vierailija
22.04.2022 |

Vai menisitkö mieluummin heseen tai macdonaldsiin päivittäin hampurilaisaterialle( yksi ateria noin 8 euroa sisältää ranskalaiset ja juoman!!)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Haluan kuolla.

Vierailija
22/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt riippuu oikeasti siitä, mitä tuo "ikuinen elämä" tarkoittaa.

Esimerkiksi... Vanhenenko yhä? Jos vanhenen niin en todellakaan haluaisi elää jonain 300v luurankona.

Entä jos loukkaannun, tarkoittaako että jos vaikka aivot menee pskaksi onnettomuudessa niin silti keho elää,enkä siis pysty kuolemaan? Yhä en haluaisi elää ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon olisi terveitä elinvuosia? Ei kiinnosta ikuinen elämä, jos on esim. vuodepotilas.

n.80 vuotiaaksi. Sen jälkeen rusinana vuodeosastolla, mutta henki pihisisi. 

Vierailija
24/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä saako kaupan perua, jos tulee toisiin aatoksiin?

Vierailija
25/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa en haluaisi ikuisuutta viettää. Taivaassa kyllä:).

Vierailija
26/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi halpista. Osaisin miljoonalla hyvän.

Vierailija
27/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ikuisen elämän haluajat, ootteko miettiny semmoista, että kaikki läheisenne kuolevat, mutta itse jatkatte loputtomiin? Koko elämä aina vaan luopumista ja surua.

Vierailija
28/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ikuisen elämän haluajat, ootteko miettiny semmoista, että kaikki läheisenne kuolevat, mutta itse jatkatte loputtomiin? Koko elämä aina vaan luopumista ja surua.

Entäs jos ei voi kuolla?

Sitten jää maanvyörymän alle 65 miljoonaksi vuodeksi.

Saattaapi käydä mielenterveyden päälle.

Vierailija
29/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on normaali elämäkin. Siitä surusta pääsee kuitenkin ylitse.

Vierailija
30/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin 5000 euroa jotta saisin eutanasian

Vierailija
31/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ei voi kuolla?

Sitten jää maanvyörymän alle 65 miljoonaksi vuodeksi.

Saattaapi käydä mielenterveyden päälle.

Joo tai jossain merenpohjassa hengata. 

Vierailija
32/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ottaisi ilmaiseksikaan ikuista elämää. Tässä ohimenevässä elämässä on ihan tarpeeksi sietämistä ja liikaakin. 

Vierailija
33/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin 5000 euroa jotta saisin eutanasian

5000€:lla voipi varmaan matkustaa Sveitsiin hoitamaan homman.

Vierailija
34/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on normaali elämäkin. Siitä surusta pääsee kuitenkin ylitse.

Ei normaalielämään kuulu se, että tiedät jo ennakkoon, että kaikki lapsesi kuolee ennen sinua.

Vierailija
35/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoittaisi sitä, että ikääntymiseni pysähtyisi tähän (35v) ja, että mitään vakavempia sairauksia ei tule niin mikäs siinä. Ei olisi kivaa elellä ikuisesti jonain 80+v käppyränä eikä myöskään jos joku sairaus vie vaikka niin pahasti pyörätuoliin, että tarvitsee toisen ihmisen siihen lykkimään.

Vierailija
36/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
37/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa kuvitella, mitä olisi ikuinen elämä.

Pysyisinkö ikuisesti samanlaisena kuin nyt olen?

Vietettäisiinkö se ikuinen elämä täällä maapallolla, vai olisiko se sama kuin uskovaisten lupaama ikuinen elämä? Se vasta vaikea kuvitella olisikin. Toisaalta tutkijat ovat sitä mieltä, ettei maapallo suinkaan ikuisesti pysy olemassa. Missäs mitä sitä elämää sitten jatkaisin?

Jos jotenkin pystyisin jatkamaan elämää maapallolla, uskoisivatko ihmiset (jos sellaisia vielä on) vuonna 3000, että olen elänyt jo vuonna 2000? Jos kaikki pitäisivät minua jonain huijarina, olisi varmaan vaikea hankkia ystäviä, ja mitä elämää se sellainen sitten olisi?

Toisaalta eipä tee mieli päivittäistä hampurilaisateriaakaan. Vaikea valinta.

Vierailija
38/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kurjaa tämä meno, että en maksaisi penniäkään jatkosta. Mielummin pois täältä, ennen kuin kaikki ystävät ovat kuolleet ja maailma muuttunut entistä synkemmäksi paikaksi. Ei todennäköisesti tarvitse odottaa montakaan vuosikymmentä, että tämä yhteiskunta ei tunnu enää sitä vähääkään miellyttävältä.

Vierailija
39/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu kysymys, koska minä olen saanut jo ikuisen elämän. Ja vielä paremman elämän kuin tämä p-reikä, jossa nyt elämme. Eikä tarvinnut maksaa mitään, ihan tuli ilmaiseksi. Suosittelen Jeesusta.

Vierailija
40/40 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta jos kuoleman jälkeen olisi edessä iankaikkinen elämä, niin olisin valmis maksamaan 5000e välttyäkseni siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme