Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteesi kävelyyn?

Vierailija
21.04.2022 |

Itsellä se on yhtenä elämäni tärkeimpänä ja nyt reilun kahden vuoden aikana se on noussut yli 75 pistettä plussaa. Lähes ilmaista vain lenkkarit ja vähän vaatteita.

Boogie Walker

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hyvä kiitos. Joskus tekee kyllä vaikeeta kävellä sohvalta jääkaapille.

Vierailija
2/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ulkoilua. Nautitaan ilmoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakonomainen. Aamuisin on niin paljon pohjia että kortti lähtisi puhallustestissä, joten kävelen töihin.

Vierailija
4/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kävelyä mutten ole pystynyt vuoteen sitä pahemmin harrastamaan, kun jalkapohjat on niin hemmetin kipeät.

Vierailija
5/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnetään vtiusti ja sykkii maksimit, suosittelen! Happea kitusiin ja syke taivaisiin! mvH

Vierailija
6/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kävelyä mutten ole pystynyt vuoteen sitä pahemmin harrastamaan, kun jalkapohjat on niin hemmetin kipeät.

Mikäs jalkapohjissa?

Vierailija
7/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs jalkapohjissa?

Kipeytyivät seisomatyössä eivätkä ole sittemmin palautuneet. Kaikki luiset osat ovat niin arat, että kotonakin täytyy koko ajan olla pehmeäpohjaiset kengät jalassa, jotta pystyy liikkumaan. Silti särkee.

Vierailija
8/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan kävelyä, se on niin tylsää ja pakkopullaa. Harmi vain että kärsin kroonisesta ummetuksesta ja kävely auttaa tähän, joten sitä on pakko tehdä. Toivon, että tykkäisin.

Vierailija
9/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään. Kuuntelen samalla äänikirjaa tai musiikkia. Menee 8km huomaamatta.

Vierailija
10/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi elää ilman ulkoilmaa, parhaiten pää nollautuu kävellen, juosten tai pyöräillen. Kävely on yleensä joko huonon tai aivan täydellisen sään vaihtoehto. Huonolla kelillä ei välttämättä kehtaa muuta, oikein hyvällä säällä pitää tehdä vielä sellainen "kerta kiellon päälle" iltakävelyulkoilu (kuten esimerkiksi tänään).

Suhteeni kävelyyn on siis hyvinkin läheinen ja lämmin. Kävely on minulle tärkeä ja mieluisa asia. Kävelyyn kuuluu mukaan aina paras ystäväni koira. Minua ei missään nimessä saa tunkemaan korviini mitään kuulokkeita, musiikkeja tai äänikirjoja, kävely kävelynä ja äänimaailma ympäristöä havainnoivana.

Vierailija
11/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kävelystä, mutta en suomessa kylmyydestä, kököistä ja likaisesta kadusta, jossa on maisemassa laitosmaisuutta muutamassa rakennuksessa. Jos maisema olisi kaunis ja sää hyvä, olisi kävely vielä kivempaa. Ulkomailla olisi hyvät polut.

Vierailija
12/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään rasittaa sitten kunnolla koska se endorfiiini tulee sitten sitä kauttta ja vireys.

Vierailija
13/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen mielummin. Kävely on tylsää.

Vierailija
14/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh!

Vierailija
15/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn useimpina päivinä kävelemässä n.tunnin lenkin. 🙂

Vierailija
16/17 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on ihanaa. Vielä kivempaa on kävely metsässä. Pujottelen yleensä meidän lähiön metsäpolkujen kautta. Kun tarkasti niitä kulkee, saa monen kilometrin pituisen metsäkävelyn, vaikka lähiössä on oikeasti melko vähän ja pieniä metsäplänttejä.

Vierailija
17/17 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on elämän suola. Kävelen noin viitenä päivänä viikossa 10-12 kilometrin lenkin. Aikaa menee reilu puolitoista tuntia. Jos on hyvä ilma, eikä menoja sinä päivänä, saatan tehdä vielä illemmalla noin viiden kilometrin lenkin.

Jos on hyvin surkea ilma saatan jättää väliin. Olen huomannut, että niinä päivinä tule syötyä kaikkea turhaa välipaloina, maha ei toimi, eikä illalla meinaa uni tulla. Minulla reipas liikunta ei lisää ruoantarvetta vaan päin vastoin. En halua pilata ihanaa fiilistä turhalla syömisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä