Oletko ollut asiakkaana tilanteessa, jossa asiakaspalvelija on epäasiallisesti nauranut sinulle?
Niin eli oletko ollut asiakkaana tilanteessa, jossa asiakaspalvelija on epäasiallisesti nauranut sinulle? Millaisessa tilanteessa sinun mielestäsi asiakaspalvelija saa nauraa asiakkaalle, ja millaisessa tilanteessa ei missään nimessä?
Kommentit (28)
Kerran kävi sillä lailla, että en tiennyt erästä teknistä yksityiskohtaa, ja myyjä naureskeli vähättelevästi. Jätin kaupat tekemättä ja tein myyjän käytöksestä valituksen.
Välillä on tosi vaikea pidätellä naurua.
t. asiakaspalvelija
Mieslääkärit tykkää tuhahdella ja naurahdella, jos naispotilaat yrittää kertoa heille naistenvaivoista, joten no thanks mieslääkäreille.
Miespuoliset liittymämyyjät on pahimpia. Luulevat tietävänsä kaikesta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti ne ei tiedä juuri mitään perusasioita kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi nauraa takaisin!
Jos erehdyt nauramaan takaisin narsistille, sulle voi käydä huonosti.
Olen, hotellin respassa ollut nainen, tuhahti johonkin kysymykseeni (en enää muista mikä se oli) ja kysyi: "Oletko koskaan ollut hotellissa". Jäin hotellin aulaan odottamaan sukulaisiani ja toinen asiakas kysyi jotain auton pysäköinnistä ja tälle kysymykselle respan nainen nauroi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti ne ei tiedä juuri mitään perusasioita kummempaa.
Niinpä! Yrittävät vain pönkittää huonoa itsetuntoaan nostamalla itsensä naisasiakkaita paremmiksi. Surkeita luusereita semmoiset miehet!
Vierailija kirjoitti:
Olen, hotellin respassa ollut nainen, tuhahti johonkin kysymykseeni (en enää muista mikä se oli) ja kysyi: "Oletko koskaan ollut hotellissa". Jäin hotellin aulaan odottamaan sukulaisiani ja toinen asiakas kysyi jotain auton pysäköinnistä ja tälle kysymykselle respan nainen nauroi.
Törkeetä kysyä asiakkaalta "Oletko koskaan ollut hotellissa"! Kai teit valituksen!
Kotimaisen pizzeriaketjun myymälässä tilatessani Tropicana-pizzaa myyjätyttö räjähti nauramaan ja huusi siviiliasuisen ystävättärensä takahuoneesta paikalle ja mesosi: "Tuo haluaa ostaa tuplakanan! Onko meillä muka jotain tuplakanoja?" Totesin mimmille, että näkyypä olevan - enkä ole kyseisessä ketjussa asioinut sen jälkeen. Tapahtui vuonna 1998.
Vierailija kirjoitti:
Urologini nauroi minulle.
Miksi?
En ole. Olen kyllä ollut asiakaspalvelijana tilanteessa, jossa nauroin asiakkaan kanssa, mutta ilmeisesti niin ei olisi saanut tehdä, koska sain kauheat haukut.
Myyjä naureskeli mulle, kun äänsin amerikkalaisen nimen väärin.
Kysyin häneltä miten hänen mielestä nimi äännetään. Kysyin tämän jälkeen onko väärin äännelty niin paha juttu, että pitää nauraa ?
Ystäväni kävi ruokakaupassa ja kassa oli kysynyt kannattaako sinun ostaa näin paljon suklaata.
Oli kysynyt uudestaan mitä sanoit, sen jälkeen laittoi kyltin seuraava kassa hihnan päätyyn ja pyysi kutsumaan vastaavan paikalle.
Kassa oli pyytänyt vartijan ja kun asiakas sanoi mitä tapahtui, pyydettiin vastaava paikalle.
Sai pahoittelut.
Kassaa ei enää näkynyt
Naislääkäri nauranut, koruliikkeen miesmyyjä nauranut, Stokan naismyyjä vittuillut ja nauranut, lisäksi mieslähetti ja pankin miesasiakaspalvelija tuijotti ihan suoraan tisseihin (hymyillen) ja aluehallintoviraston viranomainen huutonauranut.
Heeh, nyt kun luin ton, niin kyllä itteäkin vähän nauratti, että mitvit?! Mistä näitä oikein tulee?
Ainakaan kukaan ei ole oikealla alalla, jos asiakaspalvelua meinasivat jatkaa...ehkä joku puolestaan nauraa sitten heille joskus, ihan aiheesta.
Marketissa kuulin viereisellä kassalla varashälytyksen. Näin tapauksesta sen verran, että nuori nainen näytti ostamansa housut joihin oli jäänyt hälytin. Hetken päästä marketin kovaäänisistä kuului: 'kassalla oli aiheeton hälytys...', kuulutuksen loppu peittyi nauruun. Hetken päästä tuli uusi yritys. Nytkään ei mennyt putkeen, nauru jatkui kohdan: ' ... pahoittelemme tapahtunutta...' jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urologini nauroi minulle.
Miksi?
No ei ainakaan varmaan ison elukan vuoksi.
Joo, noi mieslääkärit. Yksikin meinasi julkaista sairauteni facebookissa! Kysyi minulta oikein lupaa ja kun sanoin, että saat sillä ehdolla, että minä saan kieliä sinusta iltalehdistöön, niin oli hiljaa, ja jatkoi toimiston tyttöjen ahdistelua. Ei voi käsittää.
Asiakaspalvelijan ei kyllä kannata naureskella asiakkaille, koska muuten ei yrityksellä kohta ole yhtäkään asiakasta jäljellä, eikä asiakaspalvelijalla sen jälkeen enää töitä.