Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut asiakkaana tilanteessa, jossa asiakaspalvelija on epäasiallisesti nauranut sinulle?

Vierailija
21.04.2022 |

Niin eli oletko ollut asiakkaana tilanteessa, jossa asiakaspalvelija on epäasiallisesti nauranut sinulle? Millaisessa tilanteessa sinun mielestäsi asiakaspalvelija saa nauraa asiakkaalle, ja millaisessa tilanteessa ei missään nimessä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijan ei kyllä kannata naureskella asiakkaille, koska muuten ei yrityksellä kohta ole yhtäkään asiakasta jäljellä, eikä asiakaspalvelijalla sen jälkeen enää töitä.

Vierailija
2/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi sillä lailla, että en tiennyt erästä teknistä yksityiskohtaa, ja myyjä naureskeli vähättelevästi. Jätin kaupat tekemättä ja tein myyjän käytöksestä valituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on tosi vaikea pidätellä naurua.

t. asiakaspalvelija

Vierailija
4/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslääkärit tykkää tuhahdella ja naurahdella, jos naispotilaat yrittää kertoa heille naistenvaivoista, joten no thanks mieslääkäreille.

Vierailija
5/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset liittymämyyjät on pahimpia. Luulevat tietävänsä kaikesta kaiken.

Vierailija
6/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi nauraa takaisin!

Vierailija
7/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti ne ei tiedä juuri mitään perusasioita kummempaa.

Vierailija
8/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi nauraa takaisin!

Jos erehdyt nauramaan takaisin narsistille, sulle voi käydä huonosti.

Vierailija
9/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, hotellin respassa ollut nainen, tuhahti johonkin kysymykseeni (en enää muista mikä se oli) ja kysyi: "Oletko koskaan ollut hotellissa". Jäin hotellin aulaan odottamaan sukulaisiani ja toinen asiakas kysyi jotain auton pysäköinnistä ja tälle kysymykselle respan nainen nauroi.

Vierailija
10/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologini nauroi minulle.

Vierailija
11/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti ne ei tiedä juuri mitään perusasioita kummempaa.

Niinpä! Yrittävät vain pönkittää huonoa itsetuntoaan nostamalla itsensä naisasiakkaita paremmiksi. Surkeita luusereita semmoiset miehet!

Vierailija
12/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, hotellin respassa ollut nainen, tuhahti johonkin kysymykseeni (en enää muista mikä se oli) ja kysyi: "Oletko koskaan ollut hotellissa". Jäin hotellin aulaan odottamaan sukulaisiani ja toinen asiakas kysyi jotain auton pysäköinnistä ja tälle kysymykselle respan nainen nauroi.

Törkeetä kysyä asiakkaalta "Oletko koskaan ollut hotellissa"! Kai teit valituksen!

Vierailija
13/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisen pizzeriaketjun myymälässä tilatessani Tropicana-pizzaa myyjätyttö räjähti nauramaan ja huusi siviiliasuisen ystävättärensä takahuoneesta paikalle ja mesosi: "Tuo haluaa ostaa tuplakanan! Onko meillä muka jotain tuplakanoja?" Totesin mimmille, että näkyypä olevan - enkä ole kyseisessä ketjussa asioinut sen jälkeen. Tapahtui vuonna 1998.

Vierailija
14/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
15/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen kyllä ollut asiakaspalvelijana tilanteessa, jossa nauroin asiakkaan kanssa, mutta ilmeisesti niin ei olisi saanut tehdä, koska sain kauheat haukut.

Vierailija
16/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä naureskeli mulle, kun äänsin amerikkalaisen nimen väärin.

Kysyin häneltä miten hänen mielestä nimi äännetään. Kysyin tämän jälkeen onko väärin äännelty niin paha juttu, että pitää nauraa ?

Ystäväni kävi ruokakaupassa ja kassa oli kysynyt kannattaako sinun ostaa näin paljon suklaata.

Oli kysynyt uudestaan mitä sanoit, sen jälkeen laittoi kyltin seuraava kassa hihnan päätyyn ja pyysi kutsumaan vastaavan paikalle.

Kassa oli pyytänyt vartijan ja kun asiakas sanoi mitä tapahtui, pyydettiin vastaava paikalle.

Sai pahoittelut.

Kassaa ei enää näkynyt

Vierailija
17/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislääkäri nauranut, koruliikkeen miesmyyjä nauranut, Stokan naismyyjä vittuillut ja nauranut, lisäksi mieslähetti ja pankin miesasiakaspalvelija tuijotti ihan suoraan tisseihin (hymyillen) ja aluehallintoviraston viranomainen huutonauranut.

Heeh, nyt kun luin ton, niin kyllä itteäkin vähän nauratti, että mitvit?! Mistä näitä oikein tulee?

Ainakaan kukaan ei ole oikealla alalla, jos asiakaspalvelua meinasivat jatkaa...ehkä joku puolestaan nauraa sitten heille joskus, ihan aiheesta.

Vierailija
18/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketissa kuulin viereisellä kassalla varashälytyksen. Näin tapauksesta sen verran, että nuori nainen näytti ostamansa housut joihin oli jäänyt hälytin. Hetken päästä marketin kovaäänisistä kuului: 'kassalla oli aiheeton hälytys...', kuulutuksen loppu peittyi nauruun. Hetken päästä tuli uusi yritys. Nytkään ei mennyt putkeen, nauru jatkui kohdan: ' ... pahoittelemme tapahtunutta...' jälkeen.

Vierailija
19/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No ei ainakaan varmaan ison elukan vuoksi.

Vierailija
20/28 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi mieslääkärit. Yksikin meinasi julkaista sairauteni facebookissa! Kysyi minulta oikein lupaa ja kun sanoin, että saat sillä ehdolla, että minä saan kieliä sinusta iltalehdistöön, niin oli hiljaa, ja jatkoi toimiston tyttöjen ahdistelua. Ei voi käsittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä