Miksi palaan exän luo?
Kertokaa mulle keittiöpsykologialla mikä mua vaivaa. Mulla on takana parisuhde, jossa mua kohtaan oltiin väkivaltainen taloudellisesti, fyysisesti, henkisesti ja seksuaalisesti. Mä itse olen jättänyt sen suhteen. Se suhde kesti vuosia. Mä oon akateeminen kohta 40 vuotias nainen, mulla on omistusasunto, huippu duuni ja kaikki palikat kasassa. Mikä on mun päässä on vialla kun mä en arvosta itteäni yhtään vaan hakeudun aina mun exän luo pahottamaan mieleni. Tasasin väliajoin mä saan päähäni että se on mun sielunkumppani, se on vaan vähän kipee. Se voi muuttua. Tai että jos mä vaan ymmärrän sitä. Siis en haaveile hänen kans parisuhteesta, vaan haluan puhua hänelle, voisin kevytkenkäisesti tavata joskus tai kahvitella ja jutella. Miksi mulla flippaa päässä. Mä haluisin ton itsestäni pois ja mennä elämässä eteenpäin. Millä se lähtee pois? Mun on vaikee hillitä itteeni etten ota siihen joskus yhteyttä... Oon poistanu numeron jne. Mutta muistan sen tiätty ulkoo... Miten voisin oikeesti auttaa itteeni.