Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OIreeton korona/lievät oireet? Millaisia?

Vierailija
21.04.2022 |

Mun kotitesti on negatiivinen, mutta kurkku on kipeä. Näyttääkö PCR-testi varmemmin positiivista? Millaisia oireita teillä on ollut, jos korona lievänä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt siis millaisi oireita tulee oireettomasta koronasta?

Vierailija
2/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tehdä testi uudestaan, kun oireet pahenevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lähinnä kipeä kurkku ja voimaton olo, parina päivänä päänsärkyä. Edes kuume ei noussut.

Tarvitseeko sitä edes lähteä testaamaan, jos on noin lievät oireet? Lepäät vaan, kyllä se siitä.

Vierailija
4/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lähinnä kipeä kurkku ja voimaton olo, parina päivänä päänsärkyä. Edes kuume ei noussut.

Tarvitseeko sitä edes lähteä testaamaan, jos on noin lievät oireet? Lepäät vaan, kyllä se siitä.

Pakko, etten vie töihin. 

Ja siis kysyn, että onko teillä ollut oireeton korona? Ja millaisia oireita on ollut, jos lievä?

ap

Vierailija
5/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan koronan alkuaikoina oireita joita ei ikinä aiemmin ole ollut kuten puristavaa painepäänsärkyä, lepohengenahdistusta ja lämmön nopeaa heittelyä. Mutta se jäi mysteeriksi kun ei kotitestejä ollut eikä päässyt läpi neuvontapuhelimeen.

Vierailija
7/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lievämmät oireet kiinnostaa. Mulla pohjalla kolme rokotusta ja olen muutenkin todella harvoin kipeä, että ihan hyvin tämä voisi vaikka koronaa ollakin.. 

ap

Vierailija
8/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää kurkkutuntemusta on ollut. Sellaista karheutta enemmänkin kuin kipua. Ei muuta.

Vierailija
9/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievää kurkkutuntemusta on ollut. Sellaista karheutta enemmänkin kuin kipua. Ei muuta.

ja sulla siis ihan todistetusti korona?

Vierailija
10/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sulla siis ihan todistetusti korona?

Kotitestillä oli. Toinen perheenjäsen oli oireeton positiivinen, kotitestattu hänkin. Kolmas perheenjäsen virallisesti testattu samaan aikaan sairastava, joten eiköhän nuo kotitesti positiiviset olleet luotettavat.

Vierailija
12/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla kotitesti negatiivinen, kunnon testi positiivinen. Ainoa oire tuli hieman myöhemmin, kitalaessa rakkuloita.

Vierailija
13/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? 

Jännä, että taudinkuva vaihtelee niin paljon! Miksiköhän?

Vierailija
14/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
15/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli kurkku karheaksi. Kuin olisin hengittänyt valtavasti katupölyä. Kurkku ei ollut pistävästi kipeä kuten joskus flunssassa, vaan laajemmin arka ja karhea.

Seuraavana aamuna oli hitusen pää kipeä silmien yläpuolelta. Mikään vaiva ei pahentunut, vaan olin täysin voimissani koko ajan. Kurkun karheus lähti seuraavana päivänä pois ja pääkipu.

Mulla kyllä kotitesti näytti heti plussaa. Tein sen nielusta ja sieraimista.

Vierailija
16/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako ihmiset että ne tunkee sen kepukan syvälle nenään? Aivoihin asti?

Vierailija
17/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä oireita ole lueteltu mediassa jo kolme vuotta. Nehän voi olla mitä vain, tai olla olematta. Jäät kotiin jos olet kipeä, ei siinä mitään testejä tarvita.

Vierailija
18/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkussa pientä kutinaa ja nenä vähän niinku tukossa, vaikka nenän kautta pystyi hengittämään. Yleistä väsymystä. Kotitesti ja PCR-testi positiiviset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme